Gå til innhold

Hvor får man kjøpt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Reale gulpekluter, babytepper og ullklær til babyen, som er noen lunde rimelig? H&M..?

Har termin i desember, så hva bør jeg evt. ha av ullklær og uteklær da? Jakke, body osv....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som kan komme med tips...? :-)

Skrevet

Hei

På Sparkjøp har de pakker med flanellsbleier (6 i pk) de er store og gode som gulpekluter, underlag til hodet. Rimelig er de også. De har også endel barnetøy, både ull og annet. Hva du trenger vet jeg ikke for jeg er selv førstegangs og helt blank på området. Lykke til.

Skrevet

Jeg har akkurat kjøpt gazbleier og flanellsbleier på Sparkjøp, som jeg tenkte å bruke til gulpekluter. Babytepper(helseteppe) kjøpte jeg på Princess, men det har de også på Sparkjøp og sikkert også på Kid o.l. og på barneutstyrsforretninger.

Ull har jeg ikke sett så mye av enda, har slitt litt med å finne. Men så har jeg vært mest på utkikk etter Joha. Og det jeg har funnet har jeg kjøpt på div. Reflexbutikker. Men f eks Janus finnes en rekke plasser både på nettet og i vanlige butikker. Sparkjøp har også ull, men ikke ned i de misnte str så vidt jeg har sett. Hvis du søker i google så finner du sikkert flere butikker.

Jeg har termin 2. januar, og har til nå 3 ullbodyer i de minste størrelsene, resten bomull. Kan hende det blir flere i ull.

Uteklær har jeg ikke kjøpt enda, men det blir muligens en fôret velourdress. Jeg har en svigermor som er ivrig strikker, så har to sett med jakke og lue i ull. Og så skal ho muligens strikke en dress.

Skrevet

Nøstebarn har alt i ull, og det er fine plagg. Snakker estetisk nå, har ikke erfaring med merket... Ikke spes billig men... Jeg skal i hvertfall kjøpe endel der når ting kommer så langt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...