celodi Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 Jeg har begynt og fått så mye..Ganske vondt! Mer er jo ikke så langt på vei,så det er så irriterende! Hoff!!!¨ Holder på og vasker huset nå,og det blir bare kjempe vondt!
PopUp Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 Begynte i uke 16..... Gikk over i premature rier i uke 28, fikk stoppet det, fødte i uke 37. Må ta det veeeeeldig med ro neste gang :-S
Bring_it_on!!:)) Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 Jeg begynte og få kynnere i 4 mnd.., i 5 mnd så var de såpass sterke at jeg måtte sette meg ned av og til.. Det var spesielt når jeg var i aktivitet at de kom.. Håper jeg slipper unna med så mye og sterke kynnere denne gangen.. I det minste at de ikke starter så tidlig.. Skal starte på husvask her selv nå.. Kommer noen folk som skal se på huset... Men energien er lik null....
Gjest Skrevet 6. september 2008 #4 Skrevet 6. september 2008 Ble sykmeldt mot slutten pga kynnere, magen var knallhard så og si hele dagen på jobb. Det var skikkelig ubehagelig...
celodi Skrevet 6. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. september 2008 huff!! Jeg er i uke 23 nå,men synes det er så tidlig! Fikk det mye 2-3 mnd før sist fødsel også da! Er ikke så lett og holde seg i ro heller.Jobber 100%,har 2 barn og skal være sammen de,gubben og husarbeid. (alle hjelper til da) Skal ha planlagt ks i uke 37.
Dailis Skrevet 6. september 2008 #6 Skrevet 6. september 2008 Ja, masse alle fire gangene. Men det var mindre med første. Tredje svangerskap mente legen det var premature rier for de var så kraftige. Jeg har blitt satt igang tre av fire ganger. De har ikke kommet av seg selv... Men jeg hadde kynnere fra før uke 20 med alle fire.
celodi Skrevet 6. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. september 2008 må vel ta det opp med legen på neste kontroll.. Har det hver eneste dag,og det er så slitsomt når det er så vondt! Trodde det var litt tidlig,men ser jo her at folk har hadd det enda tidligere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå