Gå til innhold

kan noen kom med råd???

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en jente på 7 1/2 år,ho bor hos oss anna hver uke å hos pappaen å dama anna hver uke... Ho bruk kanskje en- to str i klær over det som en unge på 7 år ska bruk,det e jo helt vanlig... Men pappaen mein at det e feil å mein at ho ska bruk 128 så han mein ho e litt stor,første mld æ fikk etter sommerferien va ka vi sku gjør med at ho va lagt seg litt ut, å om æ ikke syns det va pinlig at ho brukte str 9-10 år i klær,æ ble helt fortvilt... Ho e jo bare 7 år,han har aldri vært sånn før han fikk dame,han har nu vært ilamme ei i 2 år... For ca en mnd sia fikk æ mld (han tar aldri tlf når æ ring,så alt foregår via sms,tungvindt) om at dæm kanskje vurder å si ifra seg delt omsorg,noen dager etter får æ ei mld om at han krever farskapstest fordi at ho har vokst seg så ulik han å hans familie,trasig spør du meg,ho e jo så lik han... Så for ett par daga sia får æ ei mld om at han å dama ska flytt te en anna by,å at han derfor kommer te å la ho kom av å te når det e feria.. Syns så synd på ho... Ho hadde tatt det veldig tungt først da dæm fortalte det te ho,men hadde skjønnt at det kom te å gå bra sa han.. Ho hadde sagt det te bestevenninna si på skola i går,sa at ho hadde gråte masse,æ har så lyst te å klæm å hold rundt ho... Æ har gråte masse de her to dagan :-( Vet at sånn her e livet osv... Hos oss har ho to småbrødre som ho e veldig glad i,så æ får trøst mæ me at ho får se dæm oftere å at det blir mere stabilt her nu. Egoistisk sett så e æ jo kjæmpeglad,men æ tenk jo på ho å ho e jo vant med å vær te pappaen.

Flere som har det sånn at unga må reis i ferian for å se den andre foreldren? kordan funger det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, dette var trist lesing i forhold til jenta di.

Vi er litt i samme situasjon, men på en helt annen måte. Samboer har ei datter på 7 år, de bor 1 times kjøring unna oss, men vi har ikke sett henne på 2 år fordi mor ikke ønsker at vi skal ha kontakt med henne. Hun tenker tydligvis ikke på jentas beste, noe jeg prøver å gjøre, men pga mye motgang fra jenta mor har samboern min ikke lyst å gå rettens vei en gang til. Må legge til at jentas mor er gift med en mann hun har vært sammen med siden jenta var 1,5 år hun kaller han for pappa, og han er også pappaen til lillebroren hennes. Hun visste ikke at samboern min var pappaen(var meningen mor skulle fortelle det) før min sønn fortalte det til henne. Dette er nå ca 3 år siden. Vi hadde en ordning da som fungerte hvor hun var hos oss annenhver helg. Jeg hadde da lillejenta liten, og hadde ikke overskudd til å kjempe for å "få henne tilbake" Jeg har jo ingen rettigheter heller.

Skrevet

Hva slags tull er det der med strørrelser..??? Jenta mi er akkurat 7 år, og bruker 134 i bukser og 140 i genser, uten at hun er noe stor av den grunn...

Tror du bare skal være glad for at en slik "fjott" ikke vil ha jenta de hos seg, det kan da umulig være sundt for henne...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...