Gå til innhold

Samvær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør man når eksen aldri klarer og holde samværdager og tenker mer på seg selv og sine interesser enn på barnet. Har prøvd megling, men ble ikke betre. I sommer har han hatt sin datter fire dager i løpet av juni og juli. Han klager at jeg ikke verdsetter alt det han gjør og syns at det er dyrt og bet bomringer for og hente sin datter. Vi bor kanskje ti min mellom. Jeg har ikke bil og det er derfor verre for meg å bringe henne til han. Er utslitt av at han til stadighet ringer og kjefter og kommer med anklager og føler at jeg aldri kan slappe helt av. Føler jeg gir og gir og alt jeg får tilbake er kjeft. og oppi det hele er jo dattera vår den som blir skadelidene. Har prøvd megling, men ble ikke betre. Har også sagt at han trenger ikke ha henne om det er så vanskelig. På slutten av vårt samliv ble jeg psykisk og fysisk mishandla. trodde jeg skulle slippe det når vi ikke var sammen. Men føler jeg ikke kommer ut av grepet hans. Han vrir og vender på det slik at jeg er den vanskelige og han den sympatiske og pliktoppfyllende. han er flink til og snakke for seg, og klarer og snakke alle rundt. Noen som har noen råd????Har lyst og ta dattera mi og flytte langt avgårde, bare for og slippe han.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sørg for at oppførselen hans får konsekvenser. Henter han ikke datteren sin til avtalte tider så lag en konsekvens av det.

Når han ringer deg så tar du ikke telefonen, enkelt og greit. Fortell han at fremover kan han sende sms, å inneholder sms andre ting enn avtaler om henting og samvær så svarer du IKKE.

Du må vise litt baller, vet det er vanskelig :( har hatt samme problemer selv, men så fort barnefar forstod at det ble konsekvenser for oppførselen hans så har han skjerpet seg. Før gjorde han alt som det passet han, nå tør han ikke det mer, for da vet han at det får en konsekvens så ikke er til fordel for han.

Ikke røm fra problemene hvertfall. Ikke la deg tråkke på. Hvis at også du bestemmer! Så lenge du "godtar" oppførselen hans så kommer han aldri til å slutte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...