Gå til innhold

Kan man bruke vibrator når man er gravid?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det anbefales å ikke bruke vibrator innvendig når en er gravid pga man vet ikke riktig hvorvidt det er skadelig eller ikke.. Det er snakk om at vibrasjonen kan forstyrre bebiens hjerterytme og muligens kunne sette i gang for tidlig fødsel...

• 2 uker senere...
Skrevet

du kan fint bruke vibrator, men ikke skru den på....nyt resten

Skrevet

Har lest at du kan bruke en klitorisvibrator, evt med en liten/kort penetreringsdel ved siden av (en sånn liten rabbit-vibrator som bare når litt innenfor skjeden og også "jobber" der samtidig som den hovedsaklig konsentrerer seg om klitoris.) Dette skal ikke være skadelig eller kunne irritere.

Skrevet

Du skal IKKE bruke viberator når du er gravid.

• 1 måned senere...
Skrevet

Det er helt feil,anonym!!

Det er ikke noe farlig å bruke vibrator i det hele tatt. det er som hun over skriver,man skal ikke bruke det for langt opp i kjeden,men på klitten er det ikke noe problem å bruke vibrator.

Skrevet

Enig ! Bruk den med vett og nyt det .

• 4 uker senere...
Skrevet

Joda man kan bruke vibrator når man er gravid :=)

Jeg jobber på kondomeriet og er selv 23 uker gravid og singel så her vibrerer det.He he. Før jeg ble det så snakket jeg med våres sexolog og det er fullt mulig. Men man kan avstå fra vibrasjonene helt på slutten og bruk den med måte såklart. Så bare kos dere i vei for det gjør jeg :=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...