Gå til innhold

venter spent... dere andre med mensdag i helgen ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

idag skal jeg egentlig ha mensen.. pleier komme på morgningen.. men den har enda ikke komt ennå... glemte å teste imorges.. men kan jeg teste når som helst på døgnet?

eller bør jeg vente til søndag eller mandags morgen? tør nesten ikke teste for håper sånn på positiv :)

noen av dere andre som hadde mensdag i helgen som har testet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har IKM imorgen (søndag), men ingen tegn på hverken mensen eller graviditet....det er uvanlig til meg å være...bruker å ha litt ømme pupper og mye menssmerter før mensen, og også spotting noen dager før...men ingenting denne gangen. Bare en masse stikkinger i magen... Jeg håper på en spire, men tørr ikke håpe for mye. Skal teste imorgen tidlig.

Når du har kommet over IKM så kan man vel teste når som helst på dagen, men det sikreste er vel å teste på morgenen når urinen er mest mulig konsentrert...men er man gravid, så vil jeg tro det vises uansett tid på døgnet man tar testen...det kommer vel an på hcg - nivået i urinen...

Spent på å høre hvordan det går med deg:)

Skrevet

Jeg har ikm i morgen (søndag). Ingen tegn til mensen enda heldigvis. Testet negativt med en billigtest på torsdag, men håper jo i det lengste. Har nok symptomer til å stille til presidentvalg i anonyme innbildte graviditets klubben, men vet jo at kroppen kan lure en trill rundt når man går å kjenner etter :)

Tenkte jeg skulle vente med å teste til mandag dersom ikke TR har dukket opp til da. Blir spennende å se hvordan det går med oss, krysser fingrene!

Skrevet

Skal teste imorgen for det er ikmdagen min :o) Er utrolig spent.

Skrevet

klarte ikke dy meg så testet idag.. :) men den var negativ.. :( men enda ikke fått mensen... :/ håper jeg fortsatt er gravid, men klarer liksom ikke tenke på det... får vel satse på en junibaby...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...