Gå til innhold

Stiller til valg: president i anonyme innbilte svangerskap!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter denne pp bli jeg bare nødt til å stille til valg i anonyme innbilte svangerskap!! En liste med symptomer, som er lang som et vondt år, hadde alt, liksom. Trodde ikke det var mulig å være så trøtt som jeg er nå uten grunn.. Ser ut til at hjernen min er et slemt organ som leker med følelsene mine uten anger!! Får bare la være å bruke den, tror jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også innbilt gravid (tror jeg). Jeg ser nå fordelen ved å være dette. Ved neste pp så trenger jeg absolutt ikke kjenne etter og kjenne på symptomer for de har ingenting med virkelige graviditeter.

Du har min stemme =D

Skrevet

Forslag til agendaen:

Testomane får akutt hjelp til selvhjelp.

Skrevet

Tror vi må ha et 12-skritts program. Trenger hjelp til utforming..

De testomane er en stor del av vår velgergruppe.. Litt usikker på om vi skal gå for totalavhold eller gradvis nedtrapping...

Skrevet

Hva med å starte nedtrappingen med et alternativ til test-pinnene, Noe i samme gata som nikotin-tyggis for røykere og metadon for byens glade gutter...

Tenker kanskje noen pinner til å tisse på som viser noe hyggelig hver gang man tisser... Da blir hver opplevelse til noe positivt, så kanskje suget gradvis vil avta? :)

Skrevet

Jeg er testoman, og så ser jeg streker. Strekhallusinasjoner er skikkelig ille. Tok en cb, syntes jeg så en skygge. Demonterte cb for å se om man kunne se skyggen bedre, -og det kunne man. Men det er jo fortsatt mulighet for at jeg ikke er gravid.

Herregud jeg trenger et selvhjelpsprogram. Det beste hadde vært å begrense tilgangen til tester :o) .

Skrevet

Jeg er også med! Har hatt de merkeligste symptomene helt siden jeg sluttet på pillen i mai. Til og med rett etter mensen. Da har jeg lurt på om jeg kanskje kunne være gravid allikvel (siden jeg har blødd så lite de siste periodene) og testet... IDIOT! :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...