Mikkemafian Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 Etter denne pp bli jeg bare nødt til å stille til valg i anonyme innbilte svangerskap!! En liste med symptomer, som er lang som et vondt år, hadde alt, liksom. Trodde ikke det var mulig å være så trøtt som jeg er nå uten grunn.. Ser ut til at hjernen min er et slemt organ som leker med følelsene mine uten anger!! Får bare la være å bruke den, tror jeg...
Gjest Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 Jeg er også innbilt gravid (tror jeg). Jeg ser nå fordelen ved å være dette. Ved neste pp så trenger jeg absolutt ikke kjenne etter og kjenne på symptomer for de har ingenting med virkelige graviditeter. Du har min stemme =D
Maren og snella Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 Forslag til agendaen: Testomane får akutt hjelp til selvhjelp.
Mikkemafian Skrevet 6. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. september 2008 Tror vi må ha et 12-skritts program. Trenger hjelp til utforming.. De testomane er en stor del av vår velgergruppe.. Litt usikker på om vi skal gå for totalavhold eller gradvis nedtrapping...
Duddlidu Skrevet 6. september 2008 #5 Skrevet 6. september 2008 Hva med å starte nedtrappingen med et alternativ til test-pinnene, Noe i samme gata som nikotin-tyggis for røykere og metadon for byens glade gutter... Tenker kanskje noen pinner til å tisse på som viser noe hyggelig hver gang man tisser... Da blir hver opplevelse til noe positivt, så kanskje suget gradvis vil avta?
Gjest Skrevet 6. september 2008 #6 Skrevet 6. september 2008 Jeg er testoman, og så ser jeg streker. Strekhallusinasjoner er skikkelig ille. Tok en cb, syntes jeg så en skygge. Demonterte cb for å se om man kunne se skyggen bedre, -og det kunne man. Men det er jo fortsatt mulighet for at jeg ikke er gravid. Herregud jeg trenger et selvhjelpsprogram. Det beste hadde vært å begrense tilgangen til tester ) .
lissi33 Skrevet 6. september 2008 #7 Skrevet 6. september 2008 Jeg trenger også hjelp. Melder meg inn!
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 6. september 2008 #8 Skrevet 6. september 2008 Jeg er også med! Har hatt de merkeligste symptomene helt siden jeg sluttet på pillen i mai. Til og med rett etter mensen. Da har jeg lurt på om jeg kanskje kunne være gravid allikvel (siden jeg har blødd så lite de siste periodene) og testet... IDIOT! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå