Gå til innhold

Damer, skal jeg sende en melding?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En tidligere kollega av min mann har omkommet i en ulykke. De har ikke hatt så mye kontakt, annet en innimellom på facebook. Jeg vet han har en samboer. Kan jeg sende henne en melding på fb, eller blir det litt dumt?

Hva syns dere! jeg tror jeg selv hadde blitt glad for at noen min mann hadde hatt kontakt med tidligere gjorde det, men alle tenker kanskje ikke som meg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man sender ikke mld, du ringer heller ;o) hvis du har nummeret da.

Skrevet

Ja jeg skjønner, men jeg har aldri møtt dem...... Kanskje jeg skal få mannen min til å ringe....kanskje bedre det....

Skrevet

Hvis du aldri har møtt dem så synes jeg det blir for dumt.. Da er det bedre at mannen din eventuelt ringer til henne..

Skrevet

Ja, nå har han snakka med noen av de andre kollegaene så de skal gå samen om en båreblomst! Å så skal han ringe henne senere i kveld!

Skrevet

helt ørlig..nei jeg synes ikke du burde sende melding om du ALDRI har møtt henne

Skrevet

Du kan jo få min personlige mening, av erfaring.

Jeg fikk blomster av mange, deriblant gamle kollegaer av mannen min som jeg ikke kjente personlig. Det var hyggelig.

De aller fleste jeg kjenner, og de som mannen min kjente, ringte. det var hyggelig.

NOen mennesker jeg aldri har hørt om sendte tekstmeldinger, det vr litt rart. Jeg følte jo jeg måtte svare, og endte da opp i en tekstmeldingsrunde med fremmede. Det føltes underlig.

Veldig, veldig mange kom på døra. Det var også koselig.

Poenget er at man ofte trekker seg vekk fra folk i sorg, og det er gjerne ikke det den som sørger trenger. Samtidig må man være romslig nok til å akseptere det hvis folk ikk eorker besøk eller telefonsamtaler der og da. Prøv heller senere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...