Sørland-snuppa Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 huff... jeg har litt vont i hode, oy, nå ble jeg plutselig litt svimmel, i dag er jeg litt kvalm, jeg har feber minst 3 ganger i uken, har vont i ryggen i dag, huff nå er det beinet jeg har vont i, i dag igjen kastet jeg opp før jeg gikk. JEG BLIR FA...... MÆ SÅ FORBANNA. er det mulig....... Noen er bare så sinnsykt hypopkonder. EKSPLODERER SNART...... ei på jobb som er syk eller feiler noe hver dag hun er på jobb. hun må gå hjem nesten hver gang. om det så bare svimlet litt for hun i ett sekund, ja da må hun hjem for da orker hun ikke mere. Hun har sakt til noen av de ansatte at den 1.september når kontrakten hennes gjelder fra, ja da kom hun til og sykemelle seg når hun ville for da fikk hun penger for det alikavel. Og hva tror dere hun har gjort nå... jo sykemeldt seg ut neste uke.ååååå. jeg har ringt ned til hovedkontore på jobben og sakt i fra, så de skal ta det opp med skjefen min når han kommer hjem fra ferie (jeg er nest sjef) og så deretter snakke med hun. håper de klarer og få henne ut.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 Håper du er sjef i en muntlig bedrift, og videre håper jeg at du ikke er sjefen min. Har det slått deg at dette mennesket faktisk kan være sykt? Dessuten synes jeg det er enkelte ting man ikke skal legge ut på nett, feks sånne ting som dette, når man angivelig sitter i en lederposisjon.
FuckFace Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 Noen blir oftere syke hvis de mistrives på jobb eller har en ubehagelig sjef... eller "nest-sjef"..... Syns ikke det er riktig av deg å legge seg opp i folks sykemeldinger som legen faktisk har skrevet ut. Har ikke sjefen tillitt til sine ansatte, er det ikke lett å få tillitt tilbake heller. Se litt på deg selv først, du.
kulepenn Skrevet 7. september 2008 #4 Skrevet 7. september 2008 Det er nok dessverre sånn at det alltid er en grunn til å folk sykemelder seg ofte. Hadde personen vært frisk og raskt, kjekk sjef, hyggelige kollegaer slik at personen gleder seg til å gå på jobb, så er det ingen grunn til å holde seg hjemme. Jeg nekter å tro at noen syns det er dødskult å slenge rundt hjemme med en god porsjon dårlig samvittighet. vi er alle forskjellig husk det!
Ønderkåver Skrevet 7. september 2008 #5 Skrevet 7. september 2008 Bare signerer det med muntlig bedrift jeg...Høres forøvrig ut som et hyggelig sted å jobbe. Eller kanskje ikke!
Gjest Toxic Skrevet 8. september 2008 #6 Skrevet 8. september 2008 Regner med du jobber i en familiebedrift, med dine holdninger og skriveferdigheter kan jeg ikke tenke meg du har fått stilling som nestsjef på annet grunnlag enn blodsbånd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå