Gå til innhold

Vinke vinke


Kuredu

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei hei... har du tenkt å prøve å overgå meg på overtid nå eller?? Hmmm.... Merker du at du begynner å bli keen på å få ungen ut nå som terminen er passert? Eller har forrige natten gjort deg enda mer fødeklar?

 

Vi heier på deg, Kuredu!!!! Snart er du ferdig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker at jeg begynner å bli ganske spent på når noe skal skje, men er ikke spesielt lei pga at jeg er over termin. Det som jeg synes er litt slitsomt er at jeg hele tiden merker at "noe" skjer - kjenner etter ekstra og synes det er en vondt både her og der, pluss at jeg begynner å bli tyngre.....

 

Men uansett er det jo ikke mange dagene til, kan jo ikke gå slik i evigheter! Det jeg begynner å tenke litt på nå er størrelsen på babyen - at jeg kommer til å få den monsterungen - men vi får håpe det ikke skjer.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres kjent ut, ja! Kroppen føles plutselig veldig tung på slutten. Er helt snodig å tenke på hvor tungt det var å reise seg fra sofaen for 2 mnd siden. ;) Og det ikke vite når noe skal skje er ganske pyton!

 

Det er jo ikke sikkert ungen blir så stor uansett. Begge mine har vært veldig gjennomsnittlige tross overtid. Linea 12 dager over, 3350 og 50 cm, Linus 11 dager over 3500 og 52 cm. Trodde i hvert fall at han kom til å bli stor for jeg spiste virkelig alt jeg ville og drakk en del cola. Det snakkes jo om at det sukker inntaket som folk har nå gjør at barna blir store.... pft! Stemmer ikke her i hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...