Gå til innhold

Negativ cb digital i dag og...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvorfor jeg fikk en svak strek 6 dager før ikm, når den digitale viser ikke gravid 5 og 4 dager før ikm. Har spart en vanlig cb til i morgen tidlig, og håper at den viser litt strek. Er det større sannsynlighet å få svaaak strek på vanlig enn "gravid" på digital? Trodde digitalen skulle være så mye mer ømfintlig jeg... Noen som vet?? Det er jo enda tidlig, men nå er alle symptomene mine vekke og. Det eneste jeg har igjen er en UVI følelse. Mister litt håpet jeg da... 4dager til IKM....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var noen her inne som snakket om kjemisk graviditet og at det kanskje kan være det?

Da er egget bare såvidt borti, og produserer litt hcg, men det fester seg ikke skikkelig eller noe....er ikke helt sikker på hvordan det fungerer men det kan visst skje...

Men krysser fingrene for at du likevel er gravid :-)

Skrevet

Jeg har selv fått en svaaaaaaaak skygge på cb vanlig i dag.

Tenkte jeg skulle ta en digital på torsdag.

(har 6 billigtester frem til da, men av erfaring viser de gravid sent)

Jeg har troen på at du er gravid. Selv var alle symptomer bore i går, og i dag er de tilbake med større kraft. Uvi er foresten vanlig ved graviditet, ofte er det det man merker graviditeten på. Legen min pleier alltid å ta uvi test samtidig som folk er på første legekontroll pga graviditet.

Drikk grapefrukt!

Lykke til i morgen tidlig.

Skrevet

ååå fikk du positiv? Hvordan såg den ut?? Grattis ;) Har lest på gamle innlegg her inne at på digitalen trenger hcg nivå på 50 for å slå ut, mens vanlig kun trenger 25. Så derfor håper jeg at det stemmer. Selv om jeg da ikke skjønner hvorfor man da kan bruke den 4 dager før, mens vanlig bare tre.... ??

symptomene er forresten litt tilbake i dag. Og så har jeg veldige krampelignende greier på venstre side nede på ryggen. Skjønner ikke noe av de... hm!

Skrevet

Den er ikke overbevisende positiv, det kan fortsatt være tull. Men jeg begynner å få veldig strekkesmerter enten blir det en tidlig sa, eller så vet jeg rett og slett ikke.

Jeg husker jeg hadde sånne strekkesmerter med førstemann og da ble jeg sendt til tidlig ul 6 uker på vei for å utelukke sv.skap utenfor livmor. Med barn nr 2 hadde jeg ikke sånne smerter, så jeg tenkte at det kanskje var sånn man fikk med nr 1. Men nå på en evt nr 3 så er det rimelig stikking og strekking. Kvalmen kommer i bølger så det kan jo forsåvidt være en potensiell omgansyke.

Jaja, vi får vente å se. I morgen skal jeg bare teste billigtest, for jeg har bare en cb igjen. Billigtestene tror jeg er negative lenge.

Skrevet

Hm, da er det håp for oss begge... :) Har hørt at billigtestene er tidlig positiv jeg! Krysser fingre... Håper kvelden går fort så jeg kan legge meg snart. Veldig spent på morgendagen, selv om jeg bør forvente negativ ;) Veldig øm nede i magen nå. Samme som EL, og har mye utflod (sorry), men ikke typisk el-slim... så det er ikke en sen EL hvertfall! ÅÅÅ jeg håper at i morgen er dagen!!

Skrevet

Jeg må ærlig innrømme at jeg har fått sopp, og det har kunn skjedd før da jeg har vært gravid. Så alt taler for at jeg er gravid. Men ca 50% av alle sv.skap ender i sa før 4 uker, så jeg vil vente litt før jeg feirer. Sånn litt ut i nest uke kanskje....eller.....hm.....får se.

Skrevet

Ja, hvis sopp er et symptom tar vi gledelig i mot det! hehe... tror ikke at så mange prosent aborterer. Syns jeg har lest at det går bra med over 75%. Skal se om jeg finner linken :P Vi får holde hverandre oppdatert i morgen!!! Så skal det feires om positiv! Selv om akkurat nå har jeg ikke mye troen. Føler tanten er rett rundt hjørnet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...