Gå til innhold

Noen som har TFK?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fornøyd med den? Synes at baggen ser så liten ut,men fin..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har den og er fornøyd=)

Bagen på den er faktisk en av de største på markedet blant 3 hjulinger.Kan brukes lenge=)

men kan kanskje se slik ut ettersom den er avrundet??

Skrevet

Kjempefornøyd! Heh.. baggen er en av de største du får, så den er ikke liten!:)

Skrevet

har jogster twist jeg da....men bagen er den samme på alle

Skrevet

Synes den er kjempe liten ut jeg=)

Får man voksipose oppi tro? =)

Synes sportsvogndelen er litt "åpen",og den er stor den=)

Skrevet

Neida er god plass i den! :)

Ja du får plas til posen i den, jeg brukte jo oldewalderposen i simovognen som eldste hadde, og det gikk fint, den bagen er mindre enn tfk sin.

Ja sportsvogndelen er stor, men tror den er veldig god å sitte i. Har vognen lenge da!:)

Skrevet

Har vært veldig fornøyd med TFK Joggster Twist som vi har:) Selvfølgelig er det et par ting jeg skulle ønske var annerledes, men summen av alle mine kriterier var det kun TFK som tilfredsstilte. Mange av mine kjente som har fått barn samtidig som oss, har allerede byttet vogn fordi de har vært missfornøyde med et eller annet, mens jeg ser for meg at vi bruker TFK ut hele vognperioden.

Bagen var stor, brukte den til vår lange gutt til han var 8 mnd. Det var fortsatt plass i bagen, men han nektet å ligge lenger. (Og det skjønner jeg godt) Vi kjøpte TFK fotpose som vi brukte også i bagen. Det fungerte veldig bra for gutten vår som ble født i desember. Sportsvogndelen er stor og åpen, men han sitter virkelig godt oppi der og vognen kan brukes lenge. Det eneste jeg synes er irriterende er at kurven under vognen er for liten og det er vanskelig å komme til. Synes også at regntrekket til sportsvogndelen tar svært stor plass.

Skrevet

Så bra=)

Skal ta en nærmere titt på den ja!!! Takk for svar=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...