Reiki 73 Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 Våknet idag av en vond rie, og lurer på hvor lang tid det kan ta før neste kommer??? Kan det ta timer, eller bare minutter? Hva kan jeg forvente meg? Sist fødsel for 11 år siden startet med at vannet gikk, så jeg husker ikke så mye ang de første riene.
Gjest Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 Jeg våknet på natta (05.00) med rier og mellom den første timen var det 10 min imellom riene (fra første ri). Så var det ca 1 1/2 time med 5 min imellom, Så fikk jeg 5 rier med 3-4 min imellom før vannet gikk etter 2 t, 40 min. Kjørte da på sykehuset og kom inn litt over åtte med 5 cm åpning. Kl. 11.49 var han ute. Har tatt vare på lappen der vi noterte klokkeslettet riene kom, og det er gøy å ha i ettertid ... anbefales å gjøre seg noen notater undervegs. Men dette er forskjellig fra person til person, og det vanlige er vel en fødsel på 12-14 timer. (i hvertfall for førstegangs, flergangs er noe kortere). Når det tar oppimot dobbelt så lang tid som min vil jeg tro at det går bl.a noe tregere i starten. For her var det jo full fres fra første rietak. Lykke til med fødselen :-)
suski22.12.08 Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 Hadde 5 min mellom hver ri fra første ri da jeg fødte første gang. Tok allikevel ca 15 timer fra dette til hun var ute.
Mamsen87 :) Skrevet 6. september 2008 #4 Skrevet 6. september 2008 Jeg hadde to minutter mellom hver rie fra første rie kom. Han var ute tre timer etterpå
Reiki 73 Skrevet 6. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. september 2008 Takk for svar :-) Det blir nok ingen fødsel idag. Sist fødsel tok 2,5 time fra 3 cm åpning, så jeg regner med det hadde vært over nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå