Gjest Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 Våknet først å lå i senga og bare nøt stillheten, etterhvert hørte jeg at mini begynte å våkne. Og han lagde slike blid låter....pludret og "snakket" med bamsen. Han har eget rom, men hører han godt Jeg vet han liker å ligge en stund våken å kose seg han også. Så jeg lå bare å hørte på han. Etter kanskje 30 min, begynte han å søke meg. kremtet og slikt. Og plutselig roper han litt stille: MAMMA Ble så rørt (Han har ikke sagt det før)
Musemor med tre søte små Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 Å så koselig da.. Kan ikke få en bedre start på dagen enn det ;-)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 Åhh for en herlig start da! :-) Blir jo ikke babysyk av slikt, neiiida! Jeg forøvrig våknet kl åtte av "mamma kan eg få is?" og et iltert smell fra døra når jeg foreslo frokost i steden. :-p
Lukkelukken og bebibror Skrevet 6. september 2008 #4 Skrevet 6. september 2008 Nååw, så søtt! Hvor gammel er han?
Gjest Skrevet 6. september 2008 #5 Skrevet 6. september 2008 Han har nettopp fylt ett år. Har sagt mam-mam når han er sulten. Men dette er første gangen han sa det riktig og det var så tydelig at han forstod hva han sa/mente/ville , om du skjønner ..? Jeg spratt ut av senga, og ropte JA
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå