Gå til innhold

utolmodig jeg, hihi

♥Damita ♥gutt & jente,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg fått meg billig tester. så nå venter jeg bare på att fredagen skal komme venter ikm den 16 så jeg håper att testene viser jeg er gravid den 12 sep... kan jo nesten ikke vente, og det er alt for tidelig å teste idag,,, buhu..... håper håper nååå... har hatt små vondt i magen siden EL og mine pupper er øme. men er nok bare innbildning igjen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe..

Tror du ikke er den eneste her inne. Jeg tør ikke kjøpe et lager av billigtester for da ville jeg ha testet i hytt og pine, og innbilt med symptomer som ikke er der. Ikke det at jeg ikke innbiler meg ting nå, men erfaringen fra forrige gang blir symptomene værre dersom man far mulighet til å teste

Skrevet

ja har lyst å ta en test nåå. hehe bare for å see om det stemmer . men er nok alt for tidelig tenker jeg...

Skrevet

he..he....vi er nok mange her inne som har det på samme måten. Jeg venter på 10 tester i posten straks og det spørs da om jeg klarer å vente til IKM den 18:-)) Før har jeg alltid testet positivt ETTER ikm så jeg burde vente, men klarer vi det???

Skrevet

hihi nei tror ikke vi greier det, testa positiv 4 dager før med sønnen min... så kan jo håpe jeg gjør det denne gangen også... hmmm dette her er nervepirrende ass...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...