nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 jeg er endelig ferdig med å blø, og vi har bestemt oss for å prøve igjen med en gang... siden dette var ganske tidlig (uke 8), og jeg slapp utskrapning, fikk bare piller, kan jeg se på dette da som "mensen" og tenke at el kommer ca 2 uker etter at jeg tok pillene og ikm er ca 4 uker etter? eller blir syklusen helt gal av dette?
nickoline og supermann Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 Jeg hadde en Ma i mai. Skrapte ut to ganger. Det var rett før 17. mai. Ble allerede gravid i juli og fødte en velskapt gutt noen dager før termin 11 april. så stå på. Det går bra. Men man blir litt redd andre gangen. jeg hadde hatt en sa noen år tidligere.
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 6. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2008 håper det ) men fikk du normal syklus med en gang da? eller kom ikke mensen tilbake engang?
nickoline og supermann Skrevet 6. september 2008 #4 Skrevet 6. september 2008 husker ikke helt altså. det jeg husker at vi dro til syden dagen etter siste utskrapning. hadde blødd mye da de ikke hadde fått med alt. sluttet å blø fort. kun smerter..... skal jo kun ha hatt 1-2 mens før jeg ble gravid....
Maja08-gravid med nummer 4 :o) Skrevet 6. september 2008 #5 Skrevet 6. september 2008 Jeg hadde en SA i Mars og blødde noen dager etterpå. Jeg ble gravid ca 14 dager etter dette som du skriver og har nå en datter på 9 måneder ) Det gikk i hvert fall for meg raskt å komme inn i syklus igjen! Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå