A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 Har du testet????????? Er så spent! Klem
tjorven- nr 3 Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 ja ....men ikke gravid !!! ARG.... 3 dager etter IKM og ingen tegn på mensen heller...FRUSTRERT !!! Våkna kl 3 og kl 4 i natt...men tok ikke testen før kl 7 ; ) Åh så kjedelig da...selv om jeg var litt forberedt på at et kunne bli negativt. men så vanskelig å vite syklusen når det blir sånn her.... Så nå må mensen komme så vi få begynne på nytt igjen!! Håper på juni baby da...... Klem
bollus med bolle! Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 Frustrere med deg, Tjorven. Selv om du ikke har følt deg gravid, så er det jo en viss forventning der likevel og skuffet blir man uansett. Det positive er jo at du får lov til å henge her inne med oss litt lenger!!!!!!!!!! (mager trøst..)
tjorven- nr 3 Skrevet 6. september 2008 #4 Skrevet 6. september 2008 Ja man får forventninger så fort mensen ikke kommer når den skal....sukk...men koselig her inne uansett da =) Vil no mest av alt at vi alle går videre snart da!!!
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 6. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. september 2008 ÅÅååh, det var dumt, jeg som hadde sånn tro på deg! Jaja, vi får satse på juni baby alle sammen! Da håper jeg at du får mensen snart, er ikke noe kjekt å gå og vente, man vil jo bare få mensen og begynne på nytt. Ihvertfall følte jeg det som veldig frustrerende å gå og vente på mensen når jeg visste at jeg ikke var gravid. Klem
tjorven- nr 3 Skrevet 7. september 2008 #6 Skrevet 7. september 2008 Ja vi satser på juni baby =) MÅ jo bare bli min mnd ( Har bursdag da =)) Ingen tegn til den mensen enda....skikkelig utålmodig her nå ja...Ja du vet alt om det!! Huff.... Klem
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 7. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. september 2008 Oj, så kjekt! Jeg har også gebursdag i juni, mannen også! Haha, han er 4 dager eldre enn meg.... Han er ihvertfall ELDRE! :-D Gjett om han syntes det var gøy å mobbe meg, da vi var yngre. Vi har vært kjærester siden vi var 16 år og det var ikke noe gøy da han fylte 18 og jeg fortsatt var 17. Litt kjekkere nå...:-D Klem
tjorven- nr 3 Skrevet 7. september 2008 #8 Skrevet 7. september 2008 Så koselig da =)) mange juni barn ; ) Har forresten og vært sammen med min mann mer eller mindre siden jeg var 16 år =)) Morsomt !! Han er nesten 3 år eldre en meg da...så satt lenge utfor ute - stedene å ventet på han ja før jeg ble 18 ; ) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå