♥♥mortil4♥♥ Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 Noen som skal gjøre noe gøy i dag? Selv skal jeg ut med tuppa på 10 år, og handle litt høst/vinterklær =) Alltid koselig å gå på shopping. Noen som kan anbefale noen støvletter til jenter i den alderen?
Trultemora er presseklar!! Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 idag så skal jeg først legge Emilie for en liten dupp, så skal jeg pakke ned sakene mine her hos mamma, innom fotografen for å hente bilder av Emilie, reise til flyplassen og dra hjen til østlandet!
celodi Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 Jeg skal gjøre litt husarbeid,så må jeg noen timer på jobb mens ungene og sambo kjører cross..Så skal vi handle og kose oss med god mat og film i kveld=)
Mammarama=) Skrevet 6. september 2008 #4 Skrevet 6. september 2008 Har nettopp kommet hjem fra nattevakt,så jeg skal sove litt før jeg skal tilbake på jobb i aften.har den jobbe helga=/.Mine søte små skal på kino med pappen i dag..
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 6. september 2008 #5 Skrevet 6. september 2008 Idag har jeg tenkte å ta med ungene å se på bror min spille fotball. Og glemme alle mannfolk over 30år....
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 6. september 2008 #6 Skrevet 6. september 2008 Jeg sto opp med ungene idag, så når samboer våkner skal jeg ta meg en tur på fjellet, når jeg kommer hjem har vi avtalt å gå en laaaang trilletur med begge jentene, ha med niste og kose oss på tur!
Gjest Skrevet 6. september 2008 #7 Skrevet 6. september 2008 Har lovt guttungen ny mobil så vi skal ut å se om det er noen gode tilbud....ungen er kresen så det blir ikke helt enkelt. Så skal vi en tur på besøk til besteforeldrene....har håp om å lure dem til å passe ungene over natta ;-)
Ranveig R Skrevet 6. september 2008 #8 Skrevet 6. september 2008 Planen min i dag er å overleve ;o) Har litt feber og verker i heile kroppen. I tillegg er begge ungane forkjøla (eldste hadde ein del feber i går, men feberfri igjen i dag heldigvis), og mannen er sjukemeldt etter å ha klemstra beinet såpass grundig at han ikkje kan gjere stort anna enn å sitte med foten høgt og gumle smertestillande. Takk for playhouse disney ;o) Ventar på at lilletuppa blir klar for å sove for då kan eg legge meg igjen (kan ikkje la ho vere aleine med pappaen, han kan ikkje bære ho med seg for å bytte bleie f.eks...). I kveld får vi besøk og skal spele kort (bridge viss vi blir fire, noko anna viss vi blir fleire), satsar på at eg er bedre til dess.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå