Amy - I love whales Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 Fikk vår i posten igår og har bare prøvd den uten lillemann ennå. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal greie å bruke den uten noen til å hjelpe meg? Får jo ikke lukket den selen på ryggen med en hånd! Har ikke sett på DVD'en enda da så mulig jeg blir litt klokere da. Er det så vanskelig som jeg tror? Kanskje vi burde tatt en meitai istedet....
Ranveig R Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 Du bruker begge hender. Hips selene godt opp på skuldrene, så holder dei seg der til du har festa selen. Brukte Ergo'en ein mykje på magen med førstemann, men blei ikkje 100% fornøgd før vi begynte å bruke den på ryggen då guten var ca 1 år. Då var den SUPER. Med lilletuppa brukte eg elastisk sjal fram til ho var stor nok til å ha ho på ryggen i Ergo-selen. Bruker forresten selen framleis til guten vår som blir tre no om eit par veker. Men så er han ikkje så veldig tung då (13,5kg). Greitt å ha med under vogna til lilletuppa, slik at storebror kan sitte i den viss det blir for langt for han å gå.
Amy - I love whales Skrevet 6. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2008 Jeg tenkte også spesielt å bruke den til lillebror når jeg henter storebror i bhg, siden han ofte er sliten og ikke orker å gå hele veien hjem. Går nok bedre når vi får trent litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå