Gå til innhold

Noen som har bachelor i økonomi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva jobber du med? Var det vanskelig å få jobb etter endt utdannelse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ikke det. men jeg vurderte og ta en utdannelse innen økonmi en gang og det er lett og få jobb etter på og startlønnen er god :-)

Skrevet

Jeg ble ferdig med bachelor-graden i økonomi med fokus på bedriftsøkonomi nå i vår:) jobben var klar allerede i februar (de tok kontakt med meg), så begynte i jobb med en gang skolen var ferdig, skikkelig deilig! Jeg jobber som regnskapsfører (er i perm akkurat nå da), med litt andre oppgaver i tillegg til akkurat regnskapsføringen (lønnsomhetsanalyser o.l.). Trives utrolig godt, samtidig som det er godt betalt, så jeg føler meg utrolig heldig:)

Skrevet

Høres bra ut:) Har akkurat begynt på 2.året nå, har også bed.øk:) Var bacheloroppgaven vanskelig?

Skrevet

Ikke spesielt vanskelig, men mye å gjøre (men hvis man er flink til å følge en framdriftsplan er det ikke så ille). Oppgaven min besto i å fungere som en slags konsulent for en bedrift. Jeg analyserte og vurderte produktområdene til bedriften, og kom med forslag til hvordan de kunne forbedre områdene. Ble fornøyd med oppgava, bedriften bruker i dag en del av forslagene jeg kom med (har jevnlig kontakt med dem), noe som jeg er kjempestolt av!!!

Jeg mener at jeg lærte mer av den oppgava enn det jeg har gjort alle 3 årene, veldig nyttig å få satt teori ut i praksis:)

Skrevet

Oi, så bra:) Gruer meg til oppgaven jeg, men skal vente til neste år før jeg gruer meg så veldig, hehe..kanskje greit å få gjort 2.året unna først:)

Skrevet

Hvordan ble du kontaktet i februar ang jobb?

Hva er startlønnen på ca?

Nysgjerrige meg... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...