Anonym bruker Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 har dere facebook? hva gjør man der? blir det litt som bim at man blir litt avhenging? er det chatteforum der også? jeg synes det høres så skummelt ut med facebook pga virus osv... sikkert mange som synes dette er dumt, men jeg er helt grønn og har forstått det slik at facebook er vanskelig å slette hvis man først har fått det... håper på seriøse svar forresten er det bare for ungdommer eller kan jeg på 37 år ha det også? eller er det dumt...
Anonym bruker Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 ja jeg har facebook du oppdaterer statusen din.. altså : f.eks. Kari Nordmann skal på jobb i dag... huff jeg er sliten.. osv osv osv Du kan se på bilder som vennene dine legger ut.. du kan også kikke på profilene til vennene dine.. og se hvem som har skrevet på "Wall-en" deres.. altså en slags gjestebok som folk skrive meldinger på.. Det er ikke chatteforum.. men du kan sende private meldinger til hvem du vil.. også kan du skrive på wall-en.. (men hvis du skriver på wall-en, så kan alle andre lese hva dere har skrevet til hverandre).. de har også begynt med noe chattegreier.. men det bruker jeg nesten aldri.. Du får ikke virus hvis du lar være å åpne "skumle" linker som noen sender til deg.. jeg har fått en del virus-meldinger på wall-en min. men så lenge jeg ikke trykker på noe så går det vel greitt... (tror jeg) Jeg syns folk er litt for paranoide.. du blir ikke drept av å ha facebook!! Du trenger ikke legge ut bilder av hele familien, adressen din osv osv osv.. du kan være så anonym du vil.. trenger ikke ha profilbilde en gang.. jeg personlig syns det er kjedelig at noen er så anonyme.. for jeg syns det er så gøy å se hva tidligere klassekamerater driver med osv osv.. Syns heller ikke du er for gammel til å ha facebook.. er mange godt voksne som har laget seg profil.. Er jo bare en måte å holde kontakt med venner på.. du trenger ikke ha masse folk på vennelisten din.. også kan du velge sånn at det er kun dine venner som kan se på profilen din.. velkommen til fjesboka:)
Anonym bruker Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 mamma er på fb, og hun er over 50!!!!! så du er nok ikke for gammel nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå