Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 I dag var han våken litt før kl.6. Fikk han til å slappe av til kl.6.30. Da ville vår gutt på 6 mnd opp. Og vår gutt på snart 4 år våknet også. Våkner deres babyer så tidlig? Sovner for kvelden i 19.30- 20 tiden
~sjiraff~ Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 Junior her sovner som regel ved 19 tiden. Og våkner igjen mellom 5-6m da er det melk som gjelder. Får han mm så sovner han ikke igjen (tror ikke det er nok til at han blir mett), men om jeg sper på med mme så sovner han igjen og sover ofte til rundt 9. Han er forøvrig 6 1/2 mnd. Snuppa bruker å sove til 8-9, men nå er hun syk og ville opp kl 6 :o/
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 min våkner altid mellom 5-6
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 6. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. september 2008 Er så kjedelig. For nå sover han igjen. Kunne heller dratt det litt utover på morgenen. Til kl.7 iallefall.
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 6. september 2008 #5 Skrevet 6. september 2008 Joda =) Her våknet tullemor kl 06.15. Lå i senga og ammet, så vi lå vel til rundt 06.45. Storebror våknet like etter, så nå sitter vi og ser barnetv =) Tullemor har foresten lagt seg ut i vogna, for å ta seg en liten morgenlur. Her legger ungene seg mellom 18.15 - 19.00 forresten. Gjeeeesp...... Takker for at det finnes kaffi jeg ;o)
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 6. september 2008 #6 Skrevet 6. september 2008 ehem....mente at tullemor våknet 05.15!!
Gjest Skrevet 6. september 2008 #7 Skrevet 6. september 2008 Som regel er det morgen mellom 5 og 6 ...I dag var det 4 =(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå