:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 her har jeg vært oppe ganske så lenge (siden 5.30) og når jeg setter meg pent ned for å slappe av litt på dib, mens småen leker med en traktor (som han tviholder på at er en gravermaskin), men så er det ingen her. SKUFFA!
Vimsemamma og trolldukka Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 God morgen mortilgunnar! Du er ikke den eneste som starter dagen tidlig nei:) Men, vi stod ikke opp før nå da.. Samboer skal på jobb kl 7. Gjeeeeesp.. Trolldukka vet tydeligvis ikke at det er helg enda;)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2008 hei hei jeg lurer på når de begyner å forstå det jeg. det hadde vært fantastisk med et barn som sov til 8 :-) kanskje vi burde satt småen og trolldukka i en lekegrinn sammen og gått og lagt oss, da har de jo underholdning og tilsyn av verandre
Mojo med trollungen Skrevet 6. september 2008 #4 Skrevet 6. september 2008 Oppe =) jenta mi bæsja på seg så da måtte vi jo bare stå opp hehe, nå sitter hu i vippsestol og ser på handy pandy =)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. september 2008 velkommen det er bra det dukker opp litt folk etter vært. da blir det ikke så dårlig gjort at jeg er våken... hehe
~sjiraff~ Skrevet 6. september 2008 #6 Skrevet 6. september 2008 God morgen, god morgen.. Eller skal jeg si trøtt morgen? Zzzzz... La meg ved ett tiden i natt og våknet kl 3 av at snuppa gråt. Feber og skikkelig forkjølet. Har værtvåen 3-4 ganger frem til 6, og da ville hun opp... Ikke mange timene med søvn.. :o/ Og vi skal i bryllup i dag så det passet skikkelig bra med lite søvn og syk unge...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. september 2008 huff, det hørtes ikke noe kult ut sjiraffen! men bryllup er kult da :-) fine kjoler og masse kjærlighet i luften :-)
~sjiraff~ Skrevet 6. september 2008 #8 Skrevet 6. september 2008 Ja gleder meg masse til bryllup! Men kjenner det blir litt kjipt å overlevere syk unge til svigers. Både for hennes og dems del.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 6. september 2008 ja selvsakt! jeg vet bare hvor kjipt jeg syns det er å si til barnefar "småen er syk, kan han komme forde?", så da må jo og sende til svigers være dobbel så kjipt. men det som er fint med det er at man lager ofte et ekstra bond til folk man er sammen med når man er syk og liten ;-)
prekæs Skrevet 6. september 2008 #10 Skrevet 6. september 2008 Hællæ, mora til gunnar:) Jeg har allerede kake i ovnen. Ble vekket av vidunderligheten min 6.15.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. september 2008 Forfatter #11 Skrevet 6. september 2008 kake i ovnen? til meg? hvordan kake? FORTELL hehe..
prekæs Skrevet 6. september 2008 #12 Skrevet 6. september 2008 Jentungen blir 16 og skal ha selskap i dag. Forlangte sjokoladekake. Kan godt komme du og:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. september 2008 Forfatter #13 Skrevet 6. september 2008 hehe.. jeg glir rett inn sammen 16 åringen så det blir bra. vedder på at sjokoladekaken din er verdens beste
prekæs Skrevet 6. september 2008 #14 Skrevet 6. september 2008 Den vanlige sjokoladekaken min er verdens beste. Denne er halvfabrikata, kjøpt på butikken. For en mor jeg er:S
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. september 2008 Forfatter #15 Skrevet 6. september 2008 hehe... jeg hermer etter sug lut og sier at du burde kveles med tørgjær ;-)
prekæs Skrevet 6. september 2008 #16 Skrevet 6. september 2008 Flire:) Og jeg sier ikkeno når gjestene kommer...men tror de vil merke det. "Å har u gjort a den vanlige kaka di æ"
Gjest Skrevet 6. september 2008 #17 Skrevet 6. september 2008 Morn, vært oppe sialitt før kl 6 vi også, sløva på sofaen med småjentene kravlende oppå meg...jeg er trøtt....vært endel våken i natt pga surklinga til minsta....tror det blir en tur på legevakta i dag :-S Typisk at de skal bli verre når pappan har reist... MEN nå kjører jeg i det minste bil selv, så da er det lettere uansett.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. september 2008 Forfatter #18 Skrevet 6. september 2008 å kjøre bil er en nødvendighet som gjør livet utrolig mye enklere :-) legevakta? det erikke noe morro :/ håper det går bra med henne
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. september 2008 Forfatter #19 Skrevet 6. september 2008 det er det som er. man må holde seg på en linje, enten halvfabrikat eller hjemmelaget. ellers blir du vanskelig og sette i bås, og vanskelig og forholde seg til
Musemor med tre søte små Skrevet 6. september 2008 #20 Skrevet 6. september 2008 God morgen. Hvert oppe en times tid, så jeg fikk vel sove et par timer lenger enn deg ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå