Ronja65 Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 Før den gamle klarte datteren min og hennes kusine og helle cola i... Det var en merkelig opplevelse. Vi hadde sett i brosjyrer, skjekket nettet og funnet ut hvilken vi skulle ha. Det var jo greit. Møtte gubben min på elkjøp etter jobb.. det var jo også greit... Deretter så var det ikke så greit lengre. For den vi hadde bestemt oss før, var ikke den beste, sån lit halvdyr.. men hvis jeg la på 1500 kr så var den andre som de ville selge til oss myyyeee bedre. Deretter så kom suport og forsikring... etc etc... Hu jeda meg!!!... så den vi hadde bestemt oss før ble plutselig 1500 kr dyrere. Gubben gikk han orket ikke høre på dem lengre... Jeg ble plutselig usikker... Kanskje vi trengte en bedre samt suport og det hele. Ringte gubben som skiftet bleie på T. Sa jeg måtte tenke lit, til selgene. Deretter så tok vi en time out på burger king... Hva endte det med da???? Jo vi kjøpte den pc:n vi i utganspunkt hadde bestemt oss for UTEN suportavtale..... Så nå får vi håpe at verden ikke går under.. Jeg tenkte også på hvor lett det er å bli påvirket av selgere....Phu...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 Ja selgere i disse kjedene er lært opp til å pushe. De skal alltid prøve å selge et dyrere produkt og det er utrolig irriterende når man i utgangspunktet vet hva man vil ha. Har opplevd å bli så provosert at jeg har forlangt å få ny selger i lignende butikk jeg, for noen år siden i Oslo. En jypling som påsto at et annonsert produkt var BARE DRITTEN og at han aldri kunne tenke seg at de hadde på lager. Samme dag hadde de hatt to helsides annonser i VG!!! Tror ikke han fikk fortsette i jobben ved siden av skolen.
♥Snulder Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 Grattis med ny laptop Ronja! Nå har du INGEN unnskyldninger for å være bort fra oss altså...hehehe!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 6. september 2008 #4 Skrevet 6. september 2008 Så fint, ny lap top er bra. Men de selgerene har betalt for det de driver med, vet du... Det fine med sånt, er at jeg har en mann som kan litt mer enn de fleste ,og i hvertfall mer enn selgere på Elkjøp, om både elektronikk og pc. Så han bruker å sette de sånn passe på plass, såpass at jeg blir en tanke flau:o)) Og forsikring er jo egentlig bare tull, for om du sjekker, så dekker nok innboforsikringen din det samme, ja til og med reiseforsikringen.... så det så. Og om det de annonserere for er så ufattelig dårlig som noen av selgerene skal ha det til...... vel... hvorfor selger de det da??? Ville de ikke fått dårlig rykte om de solgte dritt???? Nei de er ikke alltid like greie, men om man bare svarer litt bestemt så gir de seg som regel:-DD Men nå har du jo ingen unskyldning for ikke å leke med oss.... Nå som du kan sitte i varm og god sofa og dibbe:o)) Sånn rent bortsett fra at du har et liv ved siden av da:o))
Gjest Skrevet 6. september 2008 #5 Skrevet 6. september 2008 Selgere kan være lure altså.Kjøpte i går,til storebror.Å opplevde at selgern nekta selge den! Det mangla noe i den pakken nemlig.Hele greia ente med at øverste sjef ringte butikken å sa sitt.Så selgeren fikk høre det,gutten fikk datan,og vi bytter teleopperatør når binding er over.For makan til service som vi fikk fra dette andre selskapet skal man lete lenge etter.Å jeg blir neppe kjøpe mer i den butikken..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå