Skattimagen<3 Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Selv har jeg termin I DAG!! Weeeeeeee........ Endelig er den store dagen kommet ja!! Hihi.. Men føder visst ikke heeelt ennå nei.. Kjenner jo ikke noe!!!
Gjest Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 32 dager igjen her - deilig å ha så få dager igjen og at man kan ha denne formen for nedtelling c",) synes ikke det var lenge siden jeg hadde igjen 60-70 dager. Tiden går fort. Lykke til med fødselen, BolleMoR, håper du ikke blir gående så mye over tida.
Kanutten80 gutt 08 og gutt 10 Skrevet 5. september 2008 #3 Skrevet 5. september 2008 Tvi tvi BolleMoR er *FØDEKLAR* Jeg selv har igjen; 4 dager til ultralyd termin 6 dager til mens termin
Huldra me tusseungen,c ", ) Skrevet 6. september 2008 #6 Skrevet 6. september 2008 hmm.. 1 dag over ul.termin... nu vil æ møte den lille !!! men e ik no tegn it fødsel i sikte...
mb86 Skrevet 6. september 2008 #7 Skrevet 6. september 2008 3 dager ijenn... Nå må det skje noe snart altså, Har gått i over 2 døgn med rier, å bynner bli temmelig utslitt nå ja:(
Matitt ,Mini, og Ny Mage:) Skrevet 6. september 2008 #8 Skrevet 6. september 2008 19 dager igjen! Men er klar NÅ!
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 6. september 2008 #11 Skrevet 6. september 2008 59 dager igjen her, endelig under 60-tallet
Sauen Shaun Skrevet 6. september 2008 #12 Skrevet 6. september 2008 Imorgen er termindagen. Håper virkelig det skjer noe snart.
nr 3 eller 3 og 4?? Skrevet 6. september 2008 #16 Skrevet 6. september 2008 23 dager til ul-termin, men bare 9-13 dager igjen til ks
Mamman til Ovedie Skrevet 6. september 2008 #17 Skrevet 6. september 2008 40 dager igjen --> HØYGRAVID :-) Nå begynner det virkelig å nærme seg .. Dagene flyr avgårde :-)
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 6. september 2008 #18 Skrevet 6. september 2008 Minus 11 dager...slimproppen har i alle fall gått nå da. Sakte men sikkert nærmer vi oss.
veronika1 Skrevet 6. september 2008 #19 Skrevet 6. september 2008 1 dag igjen!!! sikkelig utolmodig!! vet ikke hvordan jeg skal klare å vente lenger. tror ikke det skjer noe på en stund enda heller!!
mamma til 2... Skrevet 6. september 2008 #22 Skrevet 6. september 2008 5 dager igjen... håper på at det skjer noe nå!!!!!!
Utrolig fornøyd frue. Skrevet 6. september 2008 #23 Skrevet 6. september 2008 Termin i dag!! Men det skjer ikke en dritt
babyfrøken *mamma* Skrevet 6. september 2008 #24 Skrevet 6. september 2008 53 dager.. Aner lyset i tunnelen ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå