monca*84*j12 Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 noen flere som er våkne og ikke har et liv utenom bim?
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 ja, jeg er våken!!! hehehehe
lille_luna Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 Jeg er våken ;-) Tulla fyller 2 år i dag, og det er masse å gjøre før den store festen!! Nå står det muffins i ovnen, så da får jeg tid til å sitte litt her
vill ha en 3a Skrevet 6. september 2008 #4 Skrevet 6. september 2008 Jodå, hær ær vi vakna... Så kosligt med bursdag! Vi hade 3 års bursdag førra helgen och 1 års bursdag næsta... så vi "vilar" denna helg. Men med tanke på den nya lagen om barnehageplass, så bør vi se till att våra ev nya bebisar føds føre den 1 september. Hur kan politikerna gøra så, bara garantera før barn fødda føre 1 september. Visst, bor du i en bydel dær det ær ont om platser så kankse det ær bra. Sen ær det sækert bra att man "tvingas" vara hemma med de små lite extra, men vad om man inte har råd och nu råkar bli gravid i december...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå