Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 kjenner dere alle dere kritiserer, bare at dere er for feige til å si til personen hva dere egentlig mener? Eller kritiserer dere mennesker dere ovehodet ikke kjenner basert på et nick og et par linjer skrevet i en profil? Ser noen uttale seg negativt om mennesker jeg har MØTT (som i "kjenner") og ser slutningene dere trekker er langt unna virkeligheten... På hvilket grunnlag uttaler du deg om andre her inne??
Anonym bruker Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 Prøver virkelig å være helt nøytral overfor alle sammen. For som du nevner, så kjenner vi ikke folkene bak nickene her. Med mindre vi kjenner dem, såklart. Men da vil jeg tro vi tar opp ting privat.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 Kommer vel litt ann på hva kritikken gjelder. Man kan ha konstruktiv kritisere , men enkelte mennesker på nett klarer ikke skille mellom linjene. Enkelte på nett tar kritikk personlig. Tenk etter: hva slags forhold har du til ordet kritikk? Jeg tipper at de fleste forbinder ordet med noe negativt og noe ubehagelig. Det er synd, da det ikke var det som lå i ordets opprinnelige betydning: en nøytral, objektiv vurdering av ideer og handlinger. Ordet kommer ifra det greske «kritikos» – som betyr "å kunne bedømme eller vurdere"
Anonym bruker Skrevet 6. september 2008 #5 Skrevet 6. september 2008 Uttaler meg kanskje litt krasst til tider, men noen nick er litt "slitsomme" om du skjønner. De går igjen og omhandler enten slanking eller amming og da går jeg litt lei nicket, og handler nok deretter.. Har nok litt lett for å dømme, ja.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2008 #6 Skrevet 6. september 2008 Jeg har kritisert blant annet Cat.68 og det er basert på tusenvis av innlegg :-/
Cat.68 Skrevet 6. september 2008 #7 Skrevet 6. september 2008 Men hvorfor føler du at du må gjøre det anonymt egentlig? Er du redd jeg skal gjøre deg noe for at du kritiserer meg. Hvorfor gjør du meg ikke den tjenesten å skrive det du måtte mene med nikk slik at begge kan unngå hverandre i fremtiden.
Cat.68 Skrevet 6. september 2008 #8 Skrevet 6. september 2008 Hvordan kunne jeg få meg til å tru at jeg skulle å svar på denne?? *rister oppgitt på hodet*
Anonym bruker Skrevet 6. september 2008 #9 Skrevet 6. september 2008 Det skal jeg fortelle deg: HUN PRØVER Å UNNGÅ DEG! Jisses...så vanskelig å forstå når du faktisk ber om at dere skal unngå hverandre.
Cat.68 Skrevet 6. september 2008 #10 Skrevet 6. september 2008 Men burde ikke jeg få den samme muligheten.??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå