Gjest Sauen og dingsen **1pp** Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Noen som gidder å ramse opp for meg? =)
melkekua™ Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 Vet ikke om Cliff Richard er i den kategorien?
prekæs Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 Min favoritt. Har du sikkert hørt, i ny verson:)
Gjest Skrevet 6. september 2008 #4 Skrevet 6. september 2008 Baaah!! Sammenligne Cliff Richard med James Taylor og Cat Stevens!?!??! Jeg er SJOKKERT!! Singer/songwriter-sjangeren er vel mer presist, og flere i samme kategori er (med litt slingringsmonn): Tracy Chapman Ron Sexsmith Eva Cassidy Elliot Smith Jackson Brown Bob Dylan Ryan Adams Tori Amos Ane Brun Jim Croce Nick Drake Thomas Dybdahl Tim Finn Neil Finn David Gray Ben Harper Jewel Gary Jules
Gjest Skrevet 6. september 2008 #5 Skrevet 6. september 2008 Josh Rouse Mike Scott Simon & Garfunkel Paul Simon Suzanne Vega Neil Young Kom på noen til )
melkekua™ Skrevet 6. september 2008 #6 Skrevet 6. september 2008 Jeg har vel ikke peil ) Tenkte bare på gamle gretne gubber hahaha!
Gjest Sauen og dingsen **1pp** Skrevet 6. september 2008 #7 Skrevet 6. september 2008 tusen takk for mange tips=) noen kjente, og noen ukjente! Nå har jeg ihvertfall noe å gå etter når jeg skal laste ned litt musikk=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå