Marianne87 Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Har noen av dere prøvd å ta fra hverandre testen? sikkert dumt spørsmål men er lettere å se da hvis det er skyggestrek nemlig.. Er det vanlig å alltid få svakt positivt svar når testen tørker? altså etter 15 min tid og utover...
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Når du sier ta fra hverandre, mener du CB digital da? Uansett det er en grunn til at man ikke skal ta fra hverandre testen (strekene inni den digitale kan ikke tolkes som en vanlig graviditetstest med streker). Og det står i bruksanvisningen at resultat ikke kan leses av etter 10 minutter, så fra 15 minutter og utover bør man nok ikke legge for mye vekt på forandringer... Tror du finner mer informasjon om dette på www.pernille.info. Hvis du er usikker på om du kanskje er gravid, men kun tester svakt positivt er det vel best å vente et par dager og ta ny test. Da skal den jo bli sterkere.
♥Cherrypie♥ Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 Den vanlige testpinnen dreiv jeg å tok fra hverandre før...men etter mye testing kom jeg frem til at dersmom man ikke ser streken når testen er hel ser man den heller ike når man tar den fra hverandre.på pernille.inf står det at dersom man tar den ut å den får luft på seg tørker den fortere å sånn falsk skyggestrek kommer til syne... det har jeg fått på alle mine negative tester..de to gangene jeg har vært gravid å fått pos test har testen oppført seg helt annerledes en hva den gjorde da jeg ikke var gravid..når man er gravid blir streken klar blå mens skyggestreken er grå! man kan å få en såå svak test at man ikke helt selv vet om streken er der eller ikke å da kan man vente 1,5 dag ca så skal den slå ut om man er gravid:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå