Underveis --> Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Jeg har tilfeldigvis tilgjengelig et ultralydaparat på jobben, og har jo tenkt mange ganger på at jo hadde vært morsomt å ta en "Cruise&Holmes". Da jeg tittet meg i speilet i dag morges og fornøyd kunne registrere at joda, magen er i ferd med å vokse, så var jeg ikke redd for ikke å finne liv i alle fall! I en dødperiode på jobb (som forøvrig ble utløst av en ikke-dødperiode *stress*), så skrudde jeg på maskineriet. Jeg hadde jo forbedredt meg på at jeg kanskje måtte lete litt for å finne tassen, men neida! Første som møter meg når jeg setter proben nedpå er en hånd som vinker til meg *sjokk og vanntro*! Da måtte jeg legge fra meg proben og ta en hysterirunde med "Jeg har en alien i magen!!!!!" Etter det ble det jo mer fasinerende enn skummelt. Den har hode (heldigvis), to armer og to bein, og et hjerte som ser ut til å fungere aldeles fortreffelig. Siden jeg ikke er noe ultralydmenneske, så så jeg ikke akkurat etter de store skavankene, men jeg mener i alle fall at ryggraden skal være rimelig intakt ;-) Jeg fant ut hvordan jeg skulle ta bilder og ta opp videosnutter, så om dere følger med i bloggen min så kommer nok begge deler med i morgen. Tok et "kjønnsbilde" der jeg fikk fosteret til å "moone" (for å si det på forståelig norsk). Min søster mente at dette lignet veldig på jente (hun venter sitt 4. barn), men noe kvalifisert standpunkt kan vel neppe hun eller jeg komme med. Det er jo ennå veldig tidlig. Bare 12 fullgåtte uker ;-) Moro! Ja, og så var det bare én!
Maf og lillemann Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 he he så gøy! skulle gjerne hatt et ultralyd apparat tilgjengelig. =) har vært på 2 ul'er, og det er skikkelig facinerende. var senest i uke 13, og den sprellet og bykset følt der inne- så merkelig! siden jeg ikke kjente noen ting =) man skulle ikke tro at noe på 10 cm bykset rundt inne i magen uten at man kjente det, men det gjør jo faktisk det =) skal på ordinær ul om 2 uker, gleder meg veldig =)
småsmurf Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 Hehe, så morro da. Bra at det så noenlunde inntakt ut=) Jeg har et nurk på nærmere 18 cm i magen, og kjenner ikke det spor. Er virkelig rart å tenke på at det er noe såpass stort inne i magen, men allikevel kjenner jeg ikke antydning til noe. Skal på ordinær ul på onsdag=)
Mamman til Mia Camilia Skrevet 6. september 2008 #4 Skrevet 6. september 2008 kan jeg spørre om hva du jobber med?
kei80 Skrevet 6. september 2008 #5 Skrevet 6. september 2008 Så gøy!Håper tiden bare flyr snart!god helg! klem
Underveis --> Skrevet 6. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. september 2008 Det var kjempemoro. Fikk jo veldig god tid siden jeg satt der for meg selv. Hadde egentlig tenkt til å legge ut videoen på YouTube og i bloggen, men navnet mitt står der med store bokstaver, og siden jeg gjerne beskytter min anonymitet, så skal jeg ta ny video og anonymisere navnet før jeg legger ut noe. Bildene ble ikke så spennende, annet enn "kjønnsbildet" som antyder at det er en jente inni der ;-) Vil helst ikke si hva jeg jobber med. Er deilig paranoid når det kommer til å beskytte anonymiteten ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå