Gå til innhold

noen andre som blir smårare

Anbefalte innlegg

Skrevet

av og bare spy og være 90% sengeliggende?

Nå har jeg spyd i 10 uker og er mer eller mindre helt ferdig...Vet jeg burde være evigtakknemlig over at jeg er gravid og kan få barn,det er jeg!

Men er det mer eller mindre normalt å bli lett depprimert og tenke småsyke tanker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Postafen hjelper. Jeg vet at homeopater har gode ting også. Har erfaring med begge deler. 7 uker i senga er nok, ja. Her var det homeopaten som hjalp, faktisk. Helt fin etterpå:)

Men det er normalt å bli deppa av et sånt liv, selv med noe gledelig i vente:)

Skrevet

Kvalm og spydde til rundt uke 17-18. Er ikke rart man blir utslitt...Lett å bli deprimert.

Prøv å få i deg så mye væske som mulig. Bland eplejuice og farris om du klarer å drikke det.

Gnagde litt på grove kavringer(skånrokker eller noe sånt...husker ikke hva det heter...)

Fikk råd om å spise på sengen om morgenen. Funka ikke så bra her. Drøyde med å spise til litt utpå dagen og da litt forsiktig noe tørt. Hvis du har mulighet prøv å sov lenge om morgenen. Måtte jeg tidlig opp var det garantert at jeg spydde masse. All form for stress =spy..

Men det gikk faktisk over! Kom litt tilbake mot slutten, men ikke på langt nær så ille.

Og selv om jeg ikke akkurat har kjempelyst til å være gravid igjen så sitter jeg nå med en vidunderlig smilende liten skatt =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...