Gå til innhold

Titt på denne kjolen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fin...men for mye bløtkake etter min smak desverre...prøvde en liknende kjole og den så ikke fin ut på meg. Men sitter kanskje kjempe fint på deg:)

Skrevet

Jeg kunne valgt noe slik dersom jeg hadde en annen kroppsfasong. Liker fint den typen kjole, selv om den er total annerledes en min. Den typen skjørt har jo vært i bryllupsmotebilde en stund, så jeg tror ikke du går så mye utenfor det vanlige når du velger en slik kjole.

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg synes sånne skjørt er stygge, men det er jo du som skal ha den og ikke jeg.

Skrevet

Syns den var nydelig jeg :) Men er den grå/blå eller ser jeg litt feil?

men rett og slett nydelig.

Nå liker jeg skikkelig prinsessekjoler da.: :)

Skrevet

For å være helt ærlig er ikke det min type kjole i det hele tatt...altfor "mye" med de pick-upsene på skjørtet. Jeg har en helt annen stil og kunne aldri valgt enn sånn kjole. Men folk er forskjellige, og har ulik smak og kler ulike stiler - heldigvis - det viktigste er jo at DU liker kjolen og føler deg flott i den:o) Er nok slett ikke alle som ville valgt samme kjolen som jeg har valgt - heldigvis;o)

Skrevet

jeg kunne ikke valgt sånn kjole. syns ikke den er fin i det hele tatt. men det er godt folk har forskjellige meninger:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...