Gå til innhold

SKIKKELIG BH.... HJELP!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på utkikk etter en skikkelig bh nå i graviditetstiden... Har vært i flere butikker, men enten er det bare amme bh(og d trenger jeg ikke nå..) ellers så er det med tynne stropper og vonde spiler...og få i størrelser i D cup... Vil ha en god og støttende bh til voksende bryster!! Lei av å bare gå rundt i sports bh nå... spile bh gnager sånn synes jeg....

Hjelp anyone???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lindex har faktisk godt utvalg der til en rimelig pris i forhold til disse mammabutikkene. Prøv der, jeg har hvertfall kjøpt mine der.

Skrevet

Hei:)

Jeg har akkurat samme problemet og hadde faktisk tenkt å legge ut et innlegg om dette.He he...

Jeg bruker til vanlig 80 F og det rett og slett bugner over alle mine bher og det er ubehagelig med alt som gnager på brystvortene!

Vurderer å legge litt penger i en skikkelig sportsbh?...

Var på lindex i stad og jeg finner ingenting der.

Du har jo den serien med store størrelser,men der begynner de på 85 over ryggen....

Vanskelig greie!

Har lest et sted at man nå skal bruke gravid bh,de skal visst være litt justerbare i størrelse og mer behagelig for våre nå ømfintlige bryster.

Men hvor i hule heite får man tak i det da?

Må jo nesten ha noe med litt støtte i,føler at brystvortene snart henger ved navelen...ha ha....

Noen med gode råd?

Skrevet

Hei!

Jeg jobber med tilpassing av bh'er på daglig basis. Jobber på undertøysbutikken Change. Nå vet jeg ikke hvor du holder til, og din nærmeste butikk (står på www.change.com).

Vi har rimelige bh'er til å være kvalitet! Alt fra ung til eldre, og t.o.m skikkelige gode ammebh'er, gleder meg til å prøve en slik selv (kundene er VELDIG fornøyd). Det som er viktig mens du er gravid, forsåvidt mens du ammer også, er å få god støtte. For å få dette må du ha spiler, men det gjelder å få målt og tilpasset slik at spilene blir vide nok (at de går rundt hele brystet, og ikke oppå på siden). De skal gå et godt stykke ut, og under armen. Skjønner godt at flere ikke liker spiler når brystene er så følsom. Før gikk jeg selv med en 80C, og standard "pushupp", hadde konstant vondt etter spilene. Nå går jeg med en 70F, og balconette modell. Litt høyere spile i midten og GOD støtte. F høres sikker stort ut, men jo mindre bh'ene blir i omkrets jo mindre er cup'ene, derfor så "høy" cupstr. Det er ganske så stor forskjell på en Fcup i f.eks 85 og 70. Går dere å får tilpasset så ikke bli sjokkert over str, det er helt normalt å gå med for stor rundt og for liten i cup'en.

Lykke til :)

Skrevet

Jeg har en størrelse som det ikke er noe lett å få tak i og hvis du bor i Oslo eler har tenkt deg dit kan det lurt å beske lalina som ligger i ullevålsveien, butikken har alle bh størrelser både for folk med liten og stor byste.

http://www.lalina.no/

Håper det er til hjelp!

Skrevet

Kan anbefale Change på det sterkeste, kjøper alt undertøyet mitt der, både før og nå etter jeg ble gravid, også badetøy, sport-bh osv. Er selv 70 E/F og det har vært veeeldig vanskelig å finne pasende undertøy før jeg oppdaget denne butikken, nå er det bare en sann glede, de har virkelig mye lekkert der, og det er slettes ikke så dyrt, de har butikk på Oslo City (1 etg) og ved Majorstuhuset i Oslo.

Skrevet

Gledar meg til å koma meg i butikken å finna ein god bh. Knøttet ligg ofte høgt oppe og då blir vanlege spile-bh'er ubehagelege...må ofte opna opp/ta dei av heima, men dette går jo ikkje på jobben...tusen takk for tips.

Skrevet

heihei:)

jeg fant noen utrolig gode gravid- bhér på Cubus:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...