Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 hvilken symptomer har dere? Er sikker på at jeg har det men legen vill ikke sjekke det ut..
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #3 Skrevet 5. september 2008 Jeg har ME. Hvorfor tror du at du har det? Har så mange symptomer.....orker ikke ramse opp alle. Jeg ville tatt kontakt med ME foreningen om jeg var deg, og bytt lege. ME er ikke morsomt å ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå