Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Jeg har aldri hatt spiseforstyrrelser. Spiste masse mat, og trente dans++ masse annet jeg likte! Ikke fordi jeg tenkte på utseendet mitt. Men fordi jeg likte å være i aktivitet. Vennene mine lurte hele tiden på hvordan jeg klarte å holde formen så godt ++ masse slike spørsmål hele tiden. Jeg sa at jeg ikke gjorde noe spesielt. Men i ettertid har jeg jo tenkt at jeg trente jo faktisk nærmere 6 timer for dagen. Joggetur om morningen, treningsstudio og boksing etterfulgt av svømming på ettermiddagen. På kvelden danset jeg og repeterte samme beveglser i timer til jeg fikk det til. Tenkte ikke på det som trening. Joggingen var for å våkne og løpe i frisk luft. Treningsstudioet var for å være mednoen fra jobben og ha opppvarming til boksing, svømmingen var for å kjøle seg ned etter boksingen og strekke ut musklene så jeg ikke skulle bli støl om jeg hadde tatt for hardt i. Dansingen var øvelse til show jeg koreograferte hvert år.. Og innimellom alt dette jobbet jeg og var med venner.. Har jeg hatt noen "lidelser" likevel?? Trodde alle var sånn jeg..
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Tror ikke det er helt normalt å trene 6 timer hver dag, nei. Det er en variant av spiseforstyrrelse som går på det å trene alt for mye også. Minner litt om det, kanskje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå