Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 ... Dersom dere har ordnet med en som skal ta bilder i bryllupet, bruk tiden før bryllupet, og lag en liste over de du/dere kan tenke dere å ta bilde sammen med. Jeg har f.eks ingen bilder sammen med foreldrene mine, bortsett fra på kirketrappa. Jeg har sammen med noen venninner, broren min og bestemoren min. Men det var så mange jeg kunne tenkt meg i ettertid, men, men...
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 7. september 2008 #2 Skrevet 7. september 2008 Jeg takker for tipset:) Jeg er så heldig at begge mine brødere er fotografer så jeg håper på mange fine bilder fra den store dagen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå