Gå til innhold

God ferie da, Karomamma! HAHAHAHAHAHA!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ho ho, nå er vi ferdig pakket for tre uker i solen. Det tok akkurat én og en halv time med innlagte pauser :)

Dere må ha noen fine uker i høstregnet, alle sammen! Jeg er skikkelig klar for ferie nå. Det har vært et kjør uten like på jobb de siste dagene, men jeg ble da ferdig til slutt. Plutselig gjaldt ikke den halve sykmeldingen lenger, he he...

PCen skal ikke være med på ferie, men det er mulig jeg stikker innom internettcafeen på hjørnet av og til. Det kan faktisk tenkes at jeg får dibbeabstinsenser og det er jo aaaaalt for tungvint å mobildibbe. Heldigvis er det lett å lese på DIB via mobilen, så jeg skal nok følge med på hva dere driver med. Sånn mens jeg ligger på stranda under en parasoll ved siden av kjølebagen, mener jeg... Jobben tar mobilregninga :)

Og til slutt: ha en STRÅLENDE helg!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja GOD tur!!!!

Kos deg og ta med litt sol hjem igjen.....for du kommer hjem igjen ikke sant????

Ha 3 fortreffelige uker, vi sneiks...

Skrevet

Jeg sier bare.... HELDIG GRIS!!!!!!!!!

Skrevet

Ha en riktig GOD TUR og noen DEILIGE uker i sol og blått hav!!!

Er bittelittegranne misunnelig altså;-D Men jeg unner dere det av hele mitt hjerte også:-)

Kos dere med Karo og finn en kjekk spanjol til henne - det er greit å bygge opp et sikkerhetsnett for alderdommen både her og der vet du;-DDDD

ENJOY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

God tur til dere alle 3!!! Det er dere vel unnt selv om misunnelsen svir som nåler...hehehe.. Skal tenke på dere når jeg sitter innpakket i pledd for å ikke fryse stussen av meg!

Skrevet

Ha en hærlig ferie!!

Skal si jeg unner deg varme,sand,ro og fred,og doble glass av "morrodrinker" =D

Kos dere alle sammen.

Skrevet

Åhhhh......noen er bare HELDIGGRIS :))))))))

Kos dere masse masse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...