Raggis Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 I natt dro jeg på legevakta fordi jeg hadde hadt mye smerter og rare kramper i livmora og ned i kjeden hele dagen. Det svei når jeg tisset, så hadde jeg litt feber også. så min venninne tvingte meg å ringe legevakta, legevakta sa jeg skulle komme opp bare for å sjekke. Jeg fikk påvist urinveisinnfeksjon, ble bedt om å slappe mere av i kroppen, at jeg var for spent og ble hennvist til GU på morran på sykhuset. Da jeg kom dit fikk jeg innvendig ultralyd. ÅH GUD, jeg kunne se babyen klart og tydelig på skjermen, den beveget seg masse og rørte på armer og ben. hadde ingen anelse at man kunne se den så tydelig i bake uke 12-13. Alt var bra med babyen å jeg fikk et kjempe fint ultralydbilde. Og jeg som var litt lei meg at jeg ikke fikk høre hjertelyden på tirsdag. Nå er jeg kjempegld å klarer ikke slutte å strirre på bilde av den lille skapningen i magen min:)
*Super*Mamman* Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Så koselig da:) Det er helt utrolig å få se bebien sin for første gang ja. Var selv på UL i uke 13, og ble overrasket over å se hvor utviklet babyen var allerede.. Lykke til videre i svangerskapet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå