Gjest Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Fått en sms fra ukjent nr og er selvfølgelig nyskjerrig; "Tungi, shpresoj qe jeni mir ti dhe familija. Najsen tre? Deshta veq me te kerku falje per veprimet e mija." Hva betyr dette? Noen som vet?
Krusemynthe Skrevet 5. september 2008 #3 Skrevet 5. september 2008 Ha'kke peil, men ble jammen nysgjerrig!!
ToPrinsesser<3 Skrevet 5. september 2008 #5 Skrevet 5. september 2008 aner ikke hva det betyr, prøvde å legge inn i google, fikk treff på noe albanske sider
Staark Skrevet 5. september 2008 #6 Skrevet 5. september 2008 Tungi, shpresoj qe jeni mir ti dhe familija. Najsen tre? Deshta veq me te kerku falje per veprimet e mija Noe i mitt hode mener at det blir sagt noe om en presang fra familien til meg? At du kanskje er presangen? (Nå føler jeg at jeg leker synsk her....) Aner ikke hvilken språk det kan være
cennetgirl&lillesnupp Skrevet 5. september 2008 #7 Skrevet 5. september 2008 Det er albansk og betyr: hei håper at alt bra med deg og familien. er det noe? vil bare si unskyld om dette som jeg sa. eller så... hehe han jeg spurte svarte på gebrokent svensk... og skrev : hei hoper at alt bra me deg og familjen. er noen nut .vil bare si öskul om dete som jeg se lettere å oversette denne setningen tror jeg...
Staark Skrevet 5. september 2008 #8 Skrevet 5. september 2008 hehe....jeg er med andre ord hvertfall ikke synsk! Bra noen fant ut av hva som stod det
Gjest Skrevet 6. september 2008 #9 Skrevet 6. september 2008 Tusen takk! Er imponert over alt dere jentene kan :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå