Endelig mamma! Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Leser så mye om hvor levedyktige disse sædcellene kan være, men ærlig talt, kan de virkelig leve SÅ lenge? Eller er det bare noe helsepersonell sier for å være på den sikre siden? Jeg mener, det KAN jo også skje at Brad Pitt ringer på døra mi morgen, men sjansene er jo relativt små Så bare lurer på om noen vet om tilfeller dette faktisk har skjedd?
Reiki 73 Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Har hørt det samme som du, og at egget kan leve i hverfall 2 døgn før det kommer ut.
Gjest Skrevet 5. september 2008 #3 Skrevet 5. september 2008 er det jeg og har blitt fortalt, ifølge terminen min har den levd i over 10 dager:) og det sa legen at kunne jo være tilfellet... i think not:)
mamma til Rinde,Luna og Storm Skrevet 6. september 2008 #4 Skrevet 6. september 2008 dersom det er "leveforhold" for det i skjeden,så er dette mulig ja.. mener at det står mer om det inne på babyverden..eller var det en annen side..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå