Mojo med trollungen Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Hva syns du er den hotteste bilen ? må bare si http://www.lexus.no/range/ls/index.aspx?WT.ac=spotlight_Oppdag_LS-modellene *plystre* sexy =) Lexus er mitt merke
Gjest Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 De nye caravellene *ønskeønske* Eller en av de litt mindre modellene av VW.....
Gjest Skrevet 5. september 2008 #3 Skrevet 5. september 2008 Har en helt ny mazda 5 selv, og syns de er lekre!
Shabby Cheap Chic Skrevet 5. september 2008 #4 Skrevet 5. september 2008 Jeg må si jeg er svak for Mustang.. Enten 1967 modell eller de helt nye.. Ellers så digger jeg bilen jeg har nå.. Mitsubishi Outlander 08....
St.Sunniva Skrevet 5. september 2008 #5 Skrevet 5. september 2008 Må vel bli en Hummer vel....men av de mer normale bilene, kanskje en Nissan X-Trail eller en Toyota Landcruiser
Den heldige eier av ett barn Skrevet 5. september 2008 #6 Skrevet 5. september 2008 Ikke så de leuxene nei:) En Rolls-Royce hadde heller ikke vært å forakte. Selv så trives jeg med min Nissan X-trail som passer min økonomi og mitt bosted:)
Tiger of trøndelag Skrevet 5. september 2008 #7 Skrevet 5. september 2008 Kjører en BMW X5, og synes det er en superflott bil!! Hadde jeg hatt masse penger, og ikke tenkt på miljøutslipp, hadde jeg kjøpt meg en Porche Cayenne med den verste motoren. DET er rå bil det!!
Den heldige eier av ett barn Skrevet 5. september 2008 #8 Skrevet 5. september 2008 For noen skreiveleifer. *Ikke så værst de Lexusene nei*
Sussa23*2nydeligeJenter* Skrevet 5. september 2008 #9 Skrevet 5. september 2008 Mazda rx7 e ganske hot Og e så heldi å ha en stående utpå gårdsplassen
Lille Bell Skrevet 5. september 2008 #10 Skrevet 5. september 2008 Chevrolet Thaoe. SUKK-måtte akkurat selge den, klaffet ikke helt med barnesete fra ett år og oppover.
Mojo med trollungen Skrevet 5. september 2008 Forfatter #11 Skrevet 5. september 2008 hehe skriveleifer =) nei lexus hybrid.. altså jeg vil vinne i LOTTO da skal jeg cruse rundt i en sånn =)
Dailis Skrevet 5. september 2008 #12 Skrevet 5. september 2008 Som jeg foretrekker utseende på? Mazda rx8. Men rent praktisk opel vivaro eller de nyeste caavellene, men helst opelen.
lykkelig mamma til 2 <3 Skrevet 5. september 2008 #13 Skrevet 5. september 2008 audi tt liker jeg, har hatt d selv:) men måtte selge den da vi skulle få emilie:) ellers liker jeg dodge ram eller hummer:) fins jo mange tøffer biler:D men mange stygge å
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå