Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Jeg er ikke tykk.. alltid vært liten og er det... men... prøvde noen klær i butikken idag, og sto med speil rundt hele meg... da så jeg meg bakfra, og jeg må si det var noen gode håndtak der.... Jeg tror nesten jeg må gjøre noe med dem!!??? dette kan vi ikke ha noe av!!??!? ikke bare for det, har også dårlig samvittighet for at jeg er så lite i aktivitet. men - er det noen gode tips for å få bukt med slike håndtak!!??
roxanne Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 Rockeringen har jo vært veldig populær, den spesielle så folk kjøper fra USA. Ellers så prøv å kutt ut karbohydrater: brød, poteter, hvit ris og pasta.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2008 #4 Skrevet 6. september 2008 Tror uansett det ofte blir sånn om sommeren, ihvertfall for min del. Jeg var vel av de som for en tid tilbake var med på den veie/livstils greia her inne. Sorry, jeg har ikke oppdatert dere. Har gått opp et par kilo nå i sommer, lav karbo greia sklei ut nå i sommer med mye god mat og desverre for lite mosjon. Vanskelig når man er hos folk også og si neitakk, jeg vil ikke ha den nydelige sausen din, og den nydelige hjemmelagde potetmosen. Eller la vær og spise det når man er ute å spiser. Eller bare spise hamburger og salat på mc donalds. Når resten av familien spiser pomfri... Blir nok lettere nå, har en jobb der jeg går turer på 1-2 timer hver dag. Jeg kan ikke dytte i meg snop på jobb fordi vi har beboere som helst skal gå ned noen kilo, jeg er jo da forbilde. Tør ikke stå frem med nick nå
NoDoubt Skrevet 6. september 2008 #5 Skrevet 6. september 2008 Rockeingen er absolutt å anbefale:-) Bestilles på sports-hoop.com Helt genial og det er kjekt:-)
Anonym bruker Skrevet 7. september 2008 #6 Skrevet 7. september 2008 Ja jeg ser du elsker rockeringen din :-) koster den da? jeg ser ikke for meg at jeg skal få det til, får ikke til ungene sine sin hvertfall :-) tenker kanskje litt sånn at den blir fort blir lagt på hylla, som feks pirates videoen..... ;-) ?????????? eller - er den så fantastisk at jeg blir gira :-) hvor lang leveringstid er det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå