Ksenia & Anjem Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 alle jeg tar kontakt med virker så innmari useriøse..mange av dem gidder ikke engang svare på mail.. :/ Håpløst..
Gjest Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Jeg ville kanskje hellet tenkt litt omvendt jeg da.... At mail blir useriøst. Det er mye lettere å danne seg et inntrykk av noen ved å prate med dem, enn å skrive.
bente69;) Skrevet 5. september 2008 #3 Skrevet 5. september 2008 Om du bor i Moss, vet jeg om en hvit dagmamma som er mer en super:)
Ksenia & Anjem Skrevet 5. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. september 2008 Hva skal man gjøre da? Det oppgis aldri noen numre jeg kan ringe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå