Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Er så vanskelig å holde seg.. uff
Kaimana*prøvernr2* Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 kun mamma og pappa...veldig godt å ha dem der hvis noe skulle skje... er 5+5 etter min utregning
2009baby!!!! Skrevet 5. september 2008 #3 Skrevet 5. september 2008 Ja vi klarte ikke holde gleden for oss selv. Fortalt til foreldre, søsken, noen av våre nærmeste venner og noen få på jobb.
to_tette? Skrevet 5. september 2008 #4 Skrevet 5. september 2008 har ikke fortalt det til samboeren en gang... er litt redd for at han skal bli sur... men har veldig lyst å fortelle det til alle, går med en boblende lykke i magen og en liten djevel på skulderen som sier at det er for tidlig å glede seg! dessuten har jeg lyst å fortelle det på en litt morsom måte til samboeren, noen som har tips?
Gjest Skrevet 6. september 2008 #5 Skrevet 6. september 2008 Du kan jo kjøpe en heliumbalong der det står "pappa" En venninnne gjorde det Kjempe suksess
Kæmma og trultene Skrevet 6. september 2008 #6 Skrevet 6. september 2008 Jah det er vanskelig! Sambo vet det såklart, og så måtte jeg i det til mamma da jeg var på besøk der igår. Klarte ikke holde meg hehe Så vet jo du det Mizzi, og ei anna venninne som også er gravid. Hun ble SÅ glad for "selskap" hehe Skal i familieselskap etterpå idag og der blir det rart å være uten at NOEN andre vet det (sambo er bortreist og mamma kommer ikke...). Men skal vente med å si det til resten. Tror jeg hehe
Lillemus&mamma'n Skrevet 6. september 2008 #7 Skrevet 6. september 2008 Bare mannen og kusina mi. Trenger litt støtte fra kusina, vettu, hun er mer rutinert på dette enn jeg er. Er seks uker nå, og har tenkt til å prøve å holde meg en god stund til... Sol: Jeg sendte mannen min en melding (han var på jobb i utlandet) og sa at det så ut som om vi måtte ommøblere litt i løpet av vinteren. Du kan jo gjøre noe sånt, og se om han skjønner hintet ; )
Cyan86 Skrevet 6. september 2008 #8 Skrevet 6. september 2008 alle vet det. klarer ikke holde på sånt jeg. er over 10uker på vei jeg nå.
Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 i mars09 Skrevet 6. september 2008 #9 Skrevet 6. september 2008 Ja, fortalte det med en gang vi Jeg er ikke typen til å holde sånt hemmelig, men skjønner godt at mange gjør det og. Må si det når man føler for det selv. Det gjorde vi sist og. Nå er jeg i uke 12 og har sett lille på ultralyd som har det helt perfekt. Har ikke vært noe bekymret denne gang. sist var jeg så bekymret at jeg nesten rev av meg håret, men roet meg da med en tidlig ul.
Ulle-m-Gullet-&-et-frø Skrevet 6. september 2008 #10 Skrevet 6. september 2008 Jeg har fortalt det til 4 venninner og min lillesøster og min samboer har fortalt det til de på jobben. Til uken skal han fortelle det til sin familie siden det passer seg slik at han er der, de bor langt unna og han skal de i et par dager Min får vite det neste helg siden hun kommer på besøk til oss da. Nå ikveld skal jeg ta meg en spasertur til en annen venninne. Regner med at jeg forteller det til henne også, hehe. Klarer ikke holde meg. Er 5+4, og jeg tenker det kan være greit å ha støtte og forståelse rundt seg hvis det skulle skje noe galt. Men krysser fingrene for det beste
Baby<3 Skrevet 6. september 2008 #11 Skrevet 6. september 2008 jeg er 4+6 og har fortalt det til bestevenniner og mamma, mamma sa jo det at hvis jeg hadde fått spontan abort og kanskje trengte barnevakt for å dra inn på sykehuset så ville hun jo fått greie på det uansett og da hadde hun følt seg litt snurt som ikke visste jeg hadde vært gravid, så jeg føler det er tryg å si det til de som hadde fått vite om SA alikevel...
BabyBlue Skrevet 6. september 2008 #12 Skrevet 6. september 2008 Jeg har fortalt det til ei venninne og søstra mi Vi har lyst å fortelle det til mange, men jeg har nettopp fått ny jobb, så kanskje best å holde for meg selv en stund til. Jeg har fortsatt litt mage igjen etter nr 2 så håper den skuler litt denne gangen jeg er 4+2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå