Gå til innhold

Er det lov til å le? Han er så taper!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Xen sitter nå med et par kompiser på hans alder (25 og 26) å de drikker.

Sammen med de sitter lillesøstra til xn på 16 å hennes 2 jevngamle venninner. HA HA HA HA HA HA det er bare så patetisk.

Ringte for å gi beskjed at jeg hadde svart på ei melding han hadde skrevet til meg på nettet. Da skulle de late som om de kun var de gutta.

Så sa jeg: åja så x, x og x er ikke til deg? rart det står det på msn til søsteren din da!!!!!!!!!!!

Han begynte å le for å tøffe seg for kompisene, men jeg kjenner`n. Han ble dritflau. Værre ble det da jeg minte han på at alle på msn lista til lillesøstera visste nå hvilken taper han var som festa med småripsa, "voksne" mannen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaja... du har vært sammen med denne voksne mannen da, så jeg vet ikke jeg..................................? ;)

Hehe..

Skrevet

Mmm..høres ikke så voksen ut du heller må jeg si.

Skrevet

Forresten....... du RINGTE ham for å gi beskjed om at du hadde svart på en mld på nett? Var det den beste unnskyldningen du kom på for å ta en tlf til ham eller? ;) Sikker på du ikke bare ville sjekke hva han drev med? ;)

Skrevet

he he visste den kom. Ja jeg ringte. Han hadde maset om at jeg ikke svarte på noe han hadde spurt om. Å Ja jeg ville faktisk le litt.

Han er utrolig barnslig, det er en grunn til at han er en x.

Jeg er utrolig barnslig jeg også tydeligvis. Jeg sitter med et smil om munnen å vet han føler seg patetisk nå. Fryder meg da han ikke var verdens beste kjæreste.

Skrevet

Skjønner ingenting jeg...Hvem ringte hvem for å si hva?

Skrevet

Da jeg var 14 - 15 hang jeg også sammen med gutter på 23 - 30. Jeg får helt fnatt av å tenke på det i dag, hva skjer oppi hodet på sånne gutter? Det verste er at de er like tapere i dag som den gang, og dette er 15 år siden. Noen blir aldri voksne...

Kos deg med skadefryden din du, det er den beste fryden vet du :) Og lykke til videre i kjærlighetslivet ;)

Skrevet

Hmm, virker som noen er litt bitter her....

Skrevet

Her ble det mye xn, x,x,x,hahahahahog xn, xn,xxxhaha så nå ler jeg skikkelig....hahahahahahah??????????????????

Skrevet

Ja, det er lov å le av hjertets lyst! Jeg tar meg fortsatt i å fnise av min egen eks som nå er 37 år. Han har aldri vært sammen med ei jente som var mer enn 25, og det var meg for 8 år siden! Stadig nye 21-åringer som sikkert lar seg blende av sjarmen hans (slik jeg selv gjorde, dessverre) og bruker et par år på å avsløre at det ikke er noe bak fasaden og vokser fra han- så er det på'n igjen med en ny jentunge.

Det morsomste er at han begynner å bli tynn i håret- og prøver å skjule det med laaang lugg som han legger over issen! Fniiis...

Skrevet

Det er ingen som diskuterer tapre her, bare tapere. Vet det høres litt ut som om man er bitter når man sier sånn om ekser, men jeg er lykkelig gift og skal ha barn med min kjæreste gjennom 8 år, så jeg er virkelig ikke bitter på eksen. Det blir bare så latterlig å se en mann på snart 40 som vaser rundt på kjøpesenteret med sin nye flamme som bare såvidt er kommet i puberteten. Hadde syntes det var like festlig om det var en hvilken som helst annen mann jeg kjente. Egentlig er det ganske flaut at jeg har vært sammen med han, ikke lett å forklare hvorfor jeg var det, nei...

Skrevet

Signerer denne..

Hi er sikkert ikke mer enn 18 år selv, så 16 åringer er jo sååååååå små-rips da... Djiiiizez, assa.. hahahhaha???????? og så han bare, også jeg bare, og alle bare....

Skjønte jo fort at HI er litt fjortis selv...... ;)

Skrevet

HI her.

Ja er nok fjortis selv om jeg er 26 :)

Gleder meg til han henter ungene i dag. Jeg skal ikke si noe som helst. Han klarer sikkert ikke se meg i øynene engang he he he.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...