Morratryne Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Etter Millenium-triologien av Larsson har jeg ikke lest noen bøker som fenger skikkelig. Har begynt på både Drageløperen og Boktyven, men de fenger ikke... Forslag til hva jeg kan lese? Liker både en god krim og f.eks bøkene til Denise Rudberg.
Monajenten Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Den siste dansen av Jan Mehlum Din eneste venn av Jan Mehlum Et glass melk takk av Herbjørg Wassmo Enke for et år av John Irving Under bordet av Heidi Linde PS jeg elsker deg av Cecelia Ahern
3smånå Skrevet 5. september 2008 #3 Skrevet 5. september 2008 Jeg likte veldig godt bøkene til Unni Lindell som handlet om politimannen Cato Isaksen. God krim med en overraskende slutt. Anbefales om du ikke allerede har lest de.
*Rutletutt* Skrevet 5. september 2008 #4 Skrevet 5. september 2008 Har du ikke lest bøkene til Jo Nesbø om Harry Hole har du virkelig noe å glede deg til! Mine favoritter! Jeg har akkurat fått samboer hektet;o) Ellers er bøkene til Camilla Läckberg en favoritt. Liker ogsp godt bøkene til Liza Marklund. Unni Lindells serie om Cato Isaksen, Eva Fossums om Konrad Sejer, Henning Mankells om Wallander og Håkan Nessers bøker er også knallbra!
Morratryne Skrevet 5. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. september 2008 Tusen takk for mange forslag. Har lest noen av de, bla PS Jeg elsker deg. Den var så søt!! Filmen var ikke like bra... Blir tur til bokhandleren i morgen, ja!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 5. september 2008 #6 Skrevet 5. september 2008 siden rutle har foreslått harry hole ... som seff. ville vært hva jeg skulle sagt sier jeg kabalmysteriet av jostein gaarder.
*Rutletutt* Skrevet 5. september 2008 #7 Skrevet 5. september 2008 Kom på en til - bøkene til Val McDermid er også knallbra - min favoritt er "retterstedet", men alle hennes bøker er veldig bra. Kos deg:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå