snellapella Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Har hatt ulike gravidsymptomer,- kvalme, stikking i magen o.l., tok test som viste seg være ugyldig.. så fikk jeg mensen :-( Kan ikke huske jeg hadde så sterke symptomer med forrige, og hadde da heller ikke mens / så mye blødning. Er det vanlig at man har mens og så likevel være gravid?...
to_tette? Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 det er mange som har litt mens ihvertfall den første mnd man er gravid. Noen har blødninger gjennom hele svangerskapet. Jeg hadde ikke en dråpe blødning før jeg hadde åpning og skulle føde. Men hvis testen var negativ er du vel ikke gravid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå