Gjest Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Er det store sjanser for å miste da eller?
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Jeg er også konisert. Det gir en liten økt risiko for spontanabort og for tidlig fødsel, men det er minimalt. Min gynekolog sier det ikke er nødvendig med tettere oppfølging selv om man er konisert. Har en venninne og en søster som også er konisert og har født hhv 1 og 2 barn til termin.
mamman til pia, eli og mari Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 hva er konisering ?
Kongeørna Skrevet 6. september 2008 #4 Skrevet 6. september 2008 Konisering er navnet på en operasjon hvor en bit av livmorhalsen blir fjernet, såvidt jeg husker fra et studie for hundre år siden ... ;-)
Gjest Skrevet 6. september 2008 #5 Skrevet 6. september 2008 hei:) jeg er konisert to ganger... er nå gravid i uke 33... tror ikke du skal engste deg for å miste:) dette går nok veldig bra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå