Gå til innhold

Søskenvogn!!!!????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips til meg vedr en god søskenvogn?Har sett litt på babytravel tvillingvogn og emaljunga twin.....Hva bør vi velge?Andre forslag.Barna vil være nyfødt og 2 år gammel..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med Phil & Teds? Jeg har selv kjøpt modellen som heter Vibe fra USA... Eneste bakdelen er at det ikke går ann å legge ned søskensetet, slik at den eldste for sovet..

Skrevet

Spørs hvor mye penger du skal legge i det. Vi valgte å ikke bruke altfor mye penger på det og endte på en Carena double swing. Har ikke fått testet den enda, men den ser lett og grei ut å kjøre. Dessuten tar den liten plass og kommer fint inn døra vår i leiligheten vi bor i. Stor plass til vår lange toåring i sittedelen, men jeg synes bagen ser noe liten ut. Tipper babyen kan ligge i bagen til den er 4-5 mnd gammel før den må over å ligge i sittedelen. På denne måten hadde vi også råd til å kjøpe oss en duovogn ekstra, som kan være kjekt når man vil ta med babyen alene på tur eller når det passer bedre at toåringen ikke trenger vogn. Tror ikke jeg hadde vært fornøyd med bare en søskenvogn. Vår toåring er veldig aktiv og vil bare sitte i vogn når vi skal gå ekstra langt og hun er sliten i beina/trøtt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...