strikkemegihel Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 ordiner UL i dag og knøttet låg så fint til, fekk sjå små søte hender og føter, og den same sprettnasa som storebroren hadde Terminen vart flytta to dagar fram, så då er vi einige. Og i tilegg så kjende mannen min eit spark i går Åh, det er fantastisk å vere gravid, gløymer både den daglige kvalmen og bekkenløysisnga når ein får sjå og kjenne dette.
mammaentilfilipemanuelFØDT:) Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Vi var også på ordinær ul i dag og det var kjempe gøy! Var på nye a-hus,og det var kjempe fint der. Gutten vår var suuuper aktiv og legen lo godt da det var litt vanskelig å få tatt bilder. Han snudde seg helt rundt to ganger,så det var rene sirkuset inni der;) Hun sa det var sjelden hun kunne si så sikkert kjønnet,men her var det ingen tvil! Har fått vite kjønnet ved tidligere ul og den legen sa det samme,så må tro mannen min er kjepphøy og skryter av gutte utstyret i familien...ha ha.... Fikk to litt kjipe nyheter da. Livmoren sperrer helt og jeg må tilbake i uke 32 for å sjekke at den har flyttet seg opp,hvis ikke blir det keisersnitt. Hun fant heller ikke noe væske i magesekken hans,så jeg må tilbake om en uke ller to for å se om den fyller seg opp. Hun ville ikke bekymre oss,og var rimelig sikker på at han bare akkurat hadde tømt den. Men litt kjipt å gå derfra uten å få bekreftet at alt var i orden:( Men men,tenker at alt er bra og at jeg bare er heldig som får en x-tra ultralyd;) Dere er heldig som kan kjenne skikkelige spark! Vi venter i spenning hver dag:) Lykke til
Giinaღ Skrevet 5. september 2008 #3 Skrevet 5. september 2008 Heisann Var også på nye Ahus for 1 1/2 uke siden Mente du at morkaka sperret for åpningen, eller livmor? Jeg fikk nemlig også beskjed om at morkaka lå nedover mot åpningen, men at den mest sannsynlig går oppover av segselv med at livmor vokser. VI får krysse fingrene for at det skjer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå